سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حجت‌الاسلام سالک: تلاش دشمن قطب بندی و دسته‌بندی کردن داخل کشور است


حجت‌الاسلام سالک: تلاش دشمن قطب بندی و دسته‌بندی کردن داخل کشور استمیزان/ رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش دشمن این است که بتواند کشور را قطب‌بندی کند و بین هر قطبی شقاق بیندازد و با ایجاد درگیری درون تشکیلاتی نظام بتواند به اهداف خود برسد لذا با دسته‌بندی کردن داخل کشور تلاش می‌کند اهداف خود محقق کند.

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تلاش دشمن این است که بتواند کشور را قطب‌بندی کند و بین هر قطبی شقاق بیندازد و با ایجاد درگیری درون تشکیلاتی نظام بتواند به اهداف خود برسد لذا با دسته‌بندی کردن داخل کشور تلاش می‌کند اهداف خود محقق کند.

وی با بیان اینکه انسان‌های دل‌سوخته و متدین و انقلابی‌ در داخل کشور تلاششان بر این است که این قطب‌بندی‌ها نباشد تا دشمن نتواند به اهداف خود برسد اذعان کرد: اگر خطوط قرمز نظام را رعایت کنیم، مشکلی در این دسته‌بندی‌ها نداریم چراکه هرکس معتقد به این خطوط باشد، خودی است و هرکس این خطوط را رعایت نکند، غیرخودی است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
حجت الاسلام سالک - 2 مهر 93