ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اصرار کی‌روش روی پرس کردن بازیکنان


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.17 - 15:29

اصرار کی‌روش روی پرس کردن بازیکنان

ورزش 3/ امروز(یکشنبه) تیم ملی فوتبال ایران نیز در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی به انجام تمرینات خود پرداختند. این تمرین از ساعت 11 در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی با حضور 18 بازیکن آغاز شد.
تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در حالی آغاز شد که اعضای کادر فنی تیم ملی امروز با لباس‌های مختلف در تمرین حضور داشتند، در این تمرین سرمربی تیم ملی لباس آبی‌رنگ به تن کرده بود، مارکار آقاجانیان با لباس بنفش بازیکنان را زیرنظر داشت، سایر اعضای کادر فنی لباس‌های قرمز، طوسی و مشکی رنگ به تن داشتند.
قبل از آغاز تمرین، اعضای کادر فنی با یکدیگر جلسه ای برگزار کردند و یکدیگر به صحبت پرداختند.
بازیکنان در ابتدا با دویدن دور زمین بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به تمرینات کششی پرداختند. استارت‌های کوتاه و بلند بخش بعدی تمرین بود که بازیکنان به صورت ضربدری دور نیزه‌هایی که روی زمین قرار داده شده بود، این تمرین را انجام دادند.
دروازه بانان حاضر در تمرین تیم ملی نیز از ابتدا زیر نظر دن گاسپار تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند.
بعد از گذشت 40 دقیقه بازیکنان به استراحت کردن پرداختند.
سپس در سه دسته زرد، قرمز و سبز به انجام تمرینات تاکتیکی پرداختند. این تمرینات به این شکل بود که هافبک‌های تهاجمی و مهاجمان رودرروی مدافعان و هافبک‌های دفاعی تیم ملی وظیفه حمل توپ را داشتند که این تمرین همراه با مکث بود. به این شکل که پس از حمله مهاجمان به سمت دروازه مکثی کوتاه بین همه بازیکنان شکل می‌گرفت و سپس برنامه بعدی تمرین دنبال می‌شد. در این بخش از تمرین اشکان دژاگه و کمال کامیابی‌نیا ارسال توپ از جناحین به روی دروازه‌ها را برعهده داشتند.
در تمرین تاکتیکی که دروازه بان ها نیز به آن اضافه شده بودند جای دروازه‌بان‌های تیم ملی به نوبت تغییر می‌کرد تا همه دروازه‌بان‌ها فرصت خودنمایی داشته باشند.
کارلوس کی‌روش در لحظات مختلف تمرین را متوقف می‌کرد و نکاتی را به بازیکنان گوشزد می کرد. وی اصرار زیادی روی نوع پرس کردن بازیکنان داشت.
تمرین تاکتیکی و ویژه کارلوس کی‌روش برای بازیکنان تا ساعت 12:15 ادامه داشت و پس از آن تمام بازیکنان تیم ملی به نیمه جنوبی زمین آمده و به دو گروه سفید و قرمز تقسیم شدند. در این بخش کی‌روش دو مهاجم را بین مدافعان و هافبک‌های دفاعی قرار داده بود که مدافعان و هافبک‌های کناری وظیفه حرکت‌های ترکیبی و ارسال روی دروازه را داشتند.
در این بخش از تمرین دروازه‌بان‌ها بصورت چرخشی درون دروازه قرار می گرفتند.
سرمربی تیم ملی کشورمان هنگام ارسال از کناره‌ها تأکید داشت تا بازیکنان پاسکاری یک به دو کنند.
در بخش پایانی تمرین فوتبال درون تیمی بین بازیکنان انجام شد، در این بخش بازیکنان در قالب دو تیم سفید و قرمز باهم تقابل کردند که سوشا مکانی و علیرضا بیرانوند وظیفه حراست از دروازه دو تیم را برعهده داشتند و محمدرضا اخباری نیز با پوشیدن پیراهن سفید برای این تیم بازی کرد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
پرس پن کیک-پرس پودر صورت-پرس خط چشم