سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انحراف به چپ خودرو سمند،جان دو راکب موتورسیکلت در استان زنجان را گرفت


رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: حوالی ساعت 19 روز دوشنبه دوم فروردین یک دستگاه خودرو سمند به دلیل انحراف به چپ ناشی از سبقت غیر مجاز با یک موتورسیکلت به شدت برخورد کرد که این حادثه دو فوتی برجا گذاشت.
سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: در این حادثه که در مسیر ارتباطی زنجان - ماهنشان نزدیک ائل داغی رخ داد، دو مرد جوان که یکی راکب و دیگری سرنشین موتور سیکلت بودند، جان خود را از دست دادند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از رانندگان خواست در این روزها که حجم تردد در راه های ارتباطی افزایش پیدا کرده است، توجه و دقت بیشتری در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از خود به خرج دهند تا شاهد حوادث ناگواری از این دست نباشیم.
7312/3001 / 1539

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
موتورسیکلت بدون راکب و مهار نشدنی فیلم گلچین صفاسا