سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرار زنگنه از توضیح درباره قراردادهای جدید نفتی و پیگیری سازمان بازرسی


بیژن زنگنه وزیر نفت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، درباره پیام راهپیمایی 22 بهمن امسال و حضور پرشور مردم در آستانه انتخابات اظهار داشت: مردم امسال شاید بیش از سال‌های گذشته به میدان آمدند تا وفاداری، هماهنگی و پشتیبانی خودشان را از انقلاب و حمایت‌ خود را از رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دهند.

وی ادامه داد: انتخابات برای ما امری مهم به شمار می‌رود چراکه برای ما تعیین‌کننده است اما امسال فرقی با چند سال‌ اخیر دارد و آن این است که ما به یک موفقیت بزرگ تاریخی در برابر کسانی که می‌خواستند ما را به ذلت بیندازند رسیدیم.

وزیر نفت در ادامه از پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه سراج اعلام کرده‌ با وی درباره قراردادهای جدید نفتی جلسه خواهد گذاشت، خودداری کرد و گفت: این موضوع خارج از این بحث است.

به گزارش فارس ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور پیش تر در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره قراردادهای جدید نفتی، از ورود این سازمان به موضوع قراردادهای جدید نفتی و ارائه گزارش به سران 3 قوه خبر داده و اعلام کرده بود این هفته درباره این قراردادها با با وزیر نفت نشست برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/1IFWCW


ویدیو مرتبط :
تهدید یا فرصت با IPC یا مدل جدید قراردادهای نفتی