سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برگزاری آزمون جدید جذب مداح کاروان عتبات/ مداحان ۳۰ سال به بالا می‌توانند شرکت کنند


حجت‌الاسلام علی پروانه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، در خصوص برگزاری آزمون طرح بهسازی مداحان گفت: آزمون بهسازی مداحان در سال گذشته با حضور 3000 هزار مداحی که کد اعزام داشتند برگزار شد که در مرحله اول 1500 نفر قبول شدند و برای مصاحبه دعوت خواهند شد.

مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری ادامه داد: دور جدید برگزاری آزمون بهسازی مداحان عتبات در اسفندماه برگزار می‌شود و ثبت نام این آزمون در همین ماه جاری (دی‌ ماه) نیز آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه آزمون جدید برای مداحان جدید‌الورود و مداحانی است که در آزمون قبل برگزیده نشده‌اند، گفت: مداحان جدید باید حداقل دیپلم یا مدرک پایه 3 حوزه علمیه را داشته باشند و سن آنها حداقل 30 و حداکثر 55 سال باشد. همچنین آنها باید گواهی مداحی خود را از خانه‌ مداحان، کانون مداحان یا بسیج مستضعفین ارائه و با پرداخت مبلغ 20 هزار تومان در سامانه آزمون بعثه مقام معظم رهبری ثبت‌نام کنند.

پروانه ادامه داد: ما در تمام استان‌ها دفتر نمایندگی داریم و حوزه‌های امتحانی پس از ثبت‌نام مشخص می‌شود.

مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری گفت: متقاضیان باید پس از قبولی آزمون در مصاحبه شرکت کنند و پس از آن سی‌دی مداحی خود را بدهند و اگر در مجموع 70 امتیاز آوردند به عنوان مداح کاروان به عتبات اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: منابع آزمون تاریخ و اماکن عتبات، اعتقادات، احکام فقهی عمومی، اطلاعات عمومی و آداب مداحی است که منابع آن اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/XI5ACG


ویدیو مرتبط :
برگزاری آزمون جذب نیرو در پایگاه های سلامت استان گلستان