ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازیکنان چلسی هنوز هم حامی مورینیو هستند


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.17 - 13:17

بازیکنان چلسی هنوز هم حامی مورینیو هستند

تسنیم/ با وجود بحرانی‌تر شدن اوضاع تیم فوتبال چلسی پس از شکست برابر استوک‌سیتی، دروازه‌بان آبی‌های لندن از سرمربی پرتغالی تیمش حمایت کرد.
چلسی شب گذشته (شنبه) با قبول باخت یک بر صفر در خانه استوک‌سیتی برای هفتمین بار در کل فصل و برای سومین بار متوالی در لیگ برتر تن به شکست داد تا به رده شانزدهم جدول سقوط کند و فاصله‌اش با مرز مربع قدرت لیگ برتر به 13 امتیاز افزایش پیدا کند.
با وجود عمیق‌تر شدن فاجعه آبی‌های لندن آسمیر بگوویچ، دروازه‌بان چلسی که در غیاب تیبا کورتوای مصدوم، فرصت حضور در ترکیب اصلی تیم تحت هدایت مورینیو را به دست آورده است، از سرمربی پرتغالی خود حمایت کرد.
بگوویچ که نتوانست مانع از ثبت هفتمین باخت این فصل چلسی در لیگ برتر شود، در پاسخ به این سؤال که آیا نگران تغییر در کادر فنی تیم است، اظهار داشت: کنترل این موضوع خارج از دستان ماست، اما همه ما حامی مورینیو هستیم و شما می‌توانید با تماشای بازی‌های‌مان به این موضوع پی ببرید. به نظر ما مورینیو گزینه‌ای مناسب برای هدایت چلسی است و به همین دلیل داریم با تمام توان برای او کار می‌کنیم.
بگوویچ ادامه داد: مورینیو اگرچه در این بازی در ورزشگاه حضور نداشت، اما وجودش احساس می‌شد. او همیشه در کنار تیم است و ما انگیزه زیادی داشتیم که در این بازی برای او نتیجه خوبی کسب کنیم، اما متأسفانه نشد که این کار را انجام بدهیم و نتیجه‌ای که با توجه به عملکردمان استحقاقش را داشتیم کسب نکردیم. از این بابت متأسفیم. ما بدشانس هم بودیم چون توپ را به تیرک زدیم. ما داریم اوضاع را برای خودمان سخت می‌کنیم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
شوخی مورینیو با بازیکنان چلسی در تمرینات