ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مدیرعامل آلومینیوم اراک: هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم


به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجید آنجفی در مورد دیدار امروز تیمش مقابل پاس همدان اظهار داشت: هر چند پاس همدان از تیم‌های پایین جدول است اما تمام بازی‌ها برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد و هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم و با تمام قوا به مصاف پاس می‌رویم.

وی افزود: بازی با پاس دیدار خانگی ما است و کادر فنی و بازیکنان ما اهمیت این بازی را به خوبی می‌دانند و خدا را شکر مجموعه تیم ما از انگیزه بالایی برخوردار است تا 3 امتیاز این بازی خانگی را کسب کنیم.

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک در پایان گفت: ما از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر هستیم و در هر بازی برای 3 امتیاز به میدان می‌رویم. امیدوارم با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان نتایج خوبی کسب کنیم و با صعود به لیگ برتر دل مردم ورزش دوست اراک را شاد کنیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آلومینیوم اراک 1-1 فجرسپاسی