فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اتفاقات جالب در پشت صحنه تیزر «دختر شینا»+ فیلم


به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیزر سینمایی کتاب «دختر شینا» به کارگردانی محمدباقر مفیدی‌کیا و بازی الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی، در تلاش است که پیوندی بین سینما و کتاب و زندگی برقرار کند و به تبلیغ و معرفی کتاب خواندنی «دختر شینا» بپردازد.

فیلم با مطالعه کتاب «دختر شینا» توسط بازیگر زن آغاز شده و او همراه با گام‌های ذهنش و با در دست داشتن کتاب، شروع به گام برداشتن می‌کند؛ زن آن‌چنان هنگام مطالعه در کتاب غرق می‌شود که سرگذشت قدم‌خیر محمدی کنعان، همسر شهید ابراهیمی را در زندگی خود احساس می‌کند.

این تیزر سینمایی تجربه‌ای جدید از همراهی سینما و کتاب بوده که به همت «مرکز رسانه‌ای شیرازه» تولید شده است.

شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نسیم، نمایش، افق و آموزش روزانه 2مرتبه پخش تا پایان آذرماه این تیزر سینمایی را پخش می‌‌کنند. ضمن آنکه تیزر، پیش از نمایش فیلم‌های سینمایی در سینماهای سراسر کشور، به نمایش در می‌آید.

پشت صحنه این تیزر را هم می‌توانید در اینجا ببینید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پشت صحنه تیزر سینمایی کتاب «دختر شینا»