سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتشار طرح های شماتیک جدید از تلفن هوشمند گلکسی اس 7 و اس 7 اج


انتشار طرح های شماتیک جدید از تلفن هوشمند گلکسی اس 7 و اس 7 اج

ساعاتی پیش طرحی شماتیک در فضای مجازی منتشر گردید که نمایی کلی از شکل و اندازه دو پرچمداز آتی سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را به تصویر می کشد.

طبق شایعات، مدل معمولی این اسمارت فون، یک نمایشگر 5.2 اینچی دارد و مدل اج نیز به یک نمایشگر 5.5 اینچی مجهز گردیده است. طرح شماتیک منتشر شده از این موبایل، شایعات قبلی در این باره را تایید می کند و نشان می دهد که پرچمدار آتی این کمپانی کره ای به لحاظ ظاهری، تا حدود زیادی شبیه به نسخه قبلی اش است منتها با این تفاوت که نرخ صفحه نمایش به بدنه بهتری دارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشیید.

اما یک طرح شماتیک دیگر هم از سوی شرکت ITSKINS منتشر شده که در زمینه ساخت قاب فعالیت دارد. این طرح نشان می دهد که گلکسی اس 7 موبایلی با نمایشگر 5.1 اینچی است و مدل اج نیز نمایشگری 5.5 اینچی را در خود حای داده. در کنار اینها اما به نسخه دیگری تحت عنوان گلکسی اس 7 پلاس اشاره شده که از یک نمایشگر 6 اینچی بهره می برد.

این شایعات خبرهای منتشر شده قبلی از سوی فاش کننده سریالی، evleaks@، را تایید می کند که گفته بود سامسونگ در سال جدید میلادی چهار مدل مختلف از پرچمدارش را به نام های گلکسی اس 7، اس 7 اج، اس 7 اج پلاس و اس 7 پلاس ارائه خواهد کرد.

از طرفی، اگر خاطرتان باشد، چندی پیش گزارشی به نقل از یکی از منابع آگاه به فعالیت های سامسونگ منتشر شد که نشان می داد این شرکت در نظر دارد برای سال جدید میلادی میزان تولید تلفن های هوشمند رده بالای خود را کاهش دهد و در مقابل تمرکزش را روی تولید محصولات اقتصادی قرار دهد.

اگر این خبر صحت داشته باشد، در این صورت ایده تولید چهار مدل مختلف از یک پرچمدار چندان عقلانی به نظر نخواهد آمد. از همین رو، شاید بهتر باشد که منتظر بمانیم و ببینیم که تصمیم سامسونگ در این رابطه چیست و کدام خبر را تایید می کند.

منبع: phonearena

برچسب‌ها:اخبار تکنولوژیسامسونگگلکسی اس ۷گوشی موبایل سامسونگموبایل

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
مرور ویژگی های دو تلفن هوشمند گلکسی اس ۶ و گلکسی اس اج