ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جام جهانی وزنه‌برداری معلولین/ اولین نشان طلای ایران به نام فرزین ثبت شد


جام جهانی وزنه‌برداری معلولین/ اولین نشان طلای ایران به نام فرزین ثبت شدتسنیم/ در سومین روز از رقابت‌های جام جهانی وزنه‌برداری معلولین، مجید فرزین ضمن دستیابی به نشان طلا رکورد جهان را نیز ارتقا داد.
مجید فرزین در رقابت‌های دسته 80 کیلوگرم به ترتیب موفق به بالا بردن وزنه های 225، 231 و 236.5 شد و علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، رکورد جهان را نیز به میزان نیم کیلوگرم ارتقا داد. پس از فرزین، نمایندگان کلمبیا با 206 کیلوگرم و ترکیه با 193 کیلوگرم موفق به کسب نشان‌های نقره و برنز شدند.
فردا و در چهارمین روز رقابت‌ها، سیدحامد صلحی‌پور ساعت 13:45 در دسته 88 کیلوگرم و ساعت 16 سامان رضی در دسته 97 کیلوگرم به مصاف حریفان خواهند رفت. روز گذشته نیز حمزه محمدی توانست به نشان برنز رقابت‌های دسته 65 کیلوگرم دست یابد.
رقابت‌های جام جهانی وزنه برداری معلولین از 26 تا 30 بهمن ماه با حضور نمایندگان 42 کشور جهان برپاست و شرکت کنندگان فرصت دارند رنکینگ جهانی خود را برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک ریو ارتقا دهند.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
مدال طلای مجید فرزین در وزنه برداری پارالمپیک