سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واردات روغن مشروط به خرید تضمیی دانه‌های روغنی شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی در راستای اجرای سیاست حمایت از تولید دانه های روغنی در داخل و تنظیم بازار،به ازای خرید هرکیلوگرم انواع دانه های روغنی از کشاورزان به قیمت تضمینی،برای متقاضیان اخذ مجوز واردات روغن،مجوز واردات چهار کیلوگرم انواع روغن خام صادر می شود.

بر اساس اعلام حوزه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، در راستای اجرای سیاست تنظیم بازار و استقرار زنجیره تولید تا عرضه روغن نباتی در کشور و حمایت از تولید دانه های روغنی در داخل، به ازای خرید هر کیلوگرم انواع دانه های روغنی از کشاورزان به قیمت تضمینی،برای متقاضیان اخذ مجوز واردات روغن، مجوز واردات چهار کیلوگرم روغن خام صادر می شود.

این گزارش می افزاید: نظر به این که انجمن صنایع روغن نباتی ایران متصدی خرید دانه های روغنی تعیین شده، صدور مجوز واردات انواع روغن خام منوط به مراجعه متقاضیان به انجمن صنایع روغن نباتی ایران،خرید انواع دانه های روغنی به قیمت تضمینی و دریافت اسناد مبوط به پرداخت مطالبات کشاورزان تولیدکننده انواع دانه های روغنی متناسب با میزان واردات درخواستی است.

در ادامه این گزارش آمده است: در صورت رعایت موارد پیش گفته، انجمن صنایع روغن نباتی ایران نسبت به صدور گواهی خرید دانه و معرفی به حوزه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی به منظور صدور مجوز واردات اقدام می نماید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
96 درصد واردات دانه های روغنی در دست پنج یا شش نفر!