سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تغییرات جدید در آخرین نسخه از مرورگر Edge


تغییرات جدید در آخرین نسخه از مرورگر Edgeمجله سخت افزار/ آخرین نسخه Insider ویندوز 10 با کد 11102 هفته گذشته در اختیار کاربران ویژه مایکروسافت قرار گرفت. تقریبا همه کاربران و حتی خود مایکروسافت هم قبول دارد که ویندوز 10 با وجود پیشرفت چشمگیر نسبت به ویندوز 8 و 8.1 هنوز برای تبدیل شدن به سیستم عامل محبوب کاربران راه درازی را در پیش دارد و به همین دلیل در هر نسخه جدید تلاش می شود تعدادی از اشکالات آن بر طرف شوند. یکی از مواردی که در این نسخه تغییرات گسترده تری را شاهد بوده مرورگر جدید مایکروسافت یعنی Edge است.

آن طور که مایکروسافت ادعا می کند، آنها بیش از 1200 تغییر کوچک و بزرگ برای بهبود عملکرد ویندوز در آخرین نسخه آن نسبت به ویرایش قبلی ایجاد کرده اند. برخی از تغییرات صورت گرفته درباره مرورگر Edge عبارت اند از:

- قابل دسترس تر شدن گزینه تغییر موتور جست و جو

- قرار گرفتن صفحات Favorite شده در مرورگر در یک پوشه به منظور دسترسی ساده تر به آنها

- اضافه شدن قابلیت Drag & Drop

- اضافه شدن نوار ابزار به بخش PDF Viewer برای پرینت گرفتن، ذخیره کردن و مشاهده این فایل ها

- قابلیت جلوگیری از نمایش مداوم Dialog Box ها (پنجره های کوچک هشدار) توسط وب سایت ها

- اضافه شدن گزینه باز کردن پوشه پس از اتمام دانلودها

- اضافه شدن یک منو در هنگام کلیک راست کردن بر روی گزینه های back و forward برای حرکت آسان تر بین صفحات

همان طور که مشاهده می کنید شاید بسیاری از این ویژگی ها خیلی ابتدایی و ساده به نظر برسند، اما برای اینکه یک مرورگر بتواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد می بایست همه این ویژگی ها را در خود داشته باشد. همچنین به گفته مدیران مایکروسافت، این شرکت حساب بسیار ویژه ای بر روی بازخوردهای ارسالی از سوی کاربران باز کرده است و تعدادی از ویژگی های جدید اضافه شده در نتیجه درخواست های مستقیم کاربران بوده اند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: مجله سخت افزار


ویدیو مرتبط :
نمای وظیفه و تغییرات آن در آخرین نسخه ی ویندوز 10