ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بالوتلی و رویای بازی در رئال‌مادرید


ایسنا/ هم‌تیمی‌های ماریو بالوتلی از علاقه زیاد این بازیکن به بازی در رئال مادرید خبر دادند.
ماریو بالوتلی مهاجم جنجالی‌ ایتالیایی‌ها که یکی، دو سال است از فرم خوب خود فاصله گرفته در آرزوی بازی برای رئال مادرید است.
البته بالوتلی چندی پیش بعد از بازی رئال‌مادرید و بارسلونا در سانتیاگوبرنابئو صحبت‌هایی را درباره ال کلاسیکو و نمایش ضعیف رئال به زبان آورد که با واکنش‌های زیادی روبه‌رو شد.
یکی از هم‌تیمی‌های بالوتلی که نمی‌خواست نامش فاش شود عنوان کرد که ماریو بالوتلی در رویای پیوستن به رئال‌مادرید است و هر گونه پیشنهاد از سوی رئال باعث خواهد شد تا این بازیکن به تیم مادریدی بپیوندد.
انتشار این سخنان از سوی بالوتلی، نه تنها خشم مادریدی‌ها را برانگیخت، بلکه باعث اعتراض و ناراحتی هواداران میلان هم شد چرا که در قرارداد این بازیکن آمده است تنها باید روی فوتبال تمرکز کند و سخنان جنجالی به زبان نیاورد.
بالوتلی با انتشار پیامی در توییتر تاکید کرد: همه باید بدانند هیچگونه توهینی به تیم بزرگ رئال مادرید نکردم. چگونه می‌توانم به تیمی که حضور در آن رویای من است، توهین کنم؟
البته بعید است که رئال مادرید بخواهد این بازیکن را به فهرست بازیکنان خود اضافه کند، هر چند کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید این روزها شرایط بدی دارد و امکان جایگزینی این بازیکن وجود دارد ولی بعید به نظر می رسد که بالوتلی جایگزین کریم بنزما شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
رئال مادرید و رویای فتح یازدهمین جام باشگاه های اروپا