سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزارت دفاع عراق خبر داد: به دام افتادن باند تروریستی حمله کننده به زوار امام موسی کاظم (ع)


وزارت دفاع عراق خبر داد: به دام افتادن باند تروریستی حمله کننده به زوار امام موسی کاظم (ع)شیعه نیوز/ وزارت دفاع عراق روز سه شنبه از به دام انداختن باند تروریستی حمله به زوار امام موسی کاظم (علیه السلام) در بغداد خبر داد.

این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد: این گروه تروریستی که تعدادی کمربندی انفجاری، بمب، دستگاه های انفجار از راه دور و تعدادی نارنجک همراه داشت و درصدد حمله به زوار امام موسی کاظم (علیه السلام) در بغداد بود، به دام نیروهای یگان اطلاعات نظامی این وزارتخانه افتاد.
در این بیانیه به تعداد اعضای این گروه تروریستی اشاره نشده، اما از آنها به عنوان گروه موسوم به 'ولایت بغداد' یاد کرده است.
عناصر این گروه به دو مورد حمله تروریستی به زوار امام موسی کاظم (علیه السلام) در منطقه 'کراده داخل' و پل 'الجادریه' در مرکز بغداد که موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از زایران شد، اعتراف کرده اند.
وزارت دفاع عراق به شمار دقیق اعضای دستگیر شده این باند تروریستی اشاره ای نکرده است.
مراسم 25 رجب (14 اردیبهشت) مصادف با سالروز شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام)، زایران و محبان این امام همام از بغداد و شهرهای مختلف عراق پیاده به زیارت مرقد امام موسی کاظم (علیه السلام) و امام محمد جواد (علیه السلام) در منطقه کاظمین در شمال پایتخت مشرف می شوند.
این مراسم روز سه شنبه هفته گذشته در عراق با حضور بیش از 12 میلیون زائر از داخل و خارج عراق برگزار شد و چند مورد حمله تروریستی در داخل بغداد علیه زایران اتفاق افتاد.
وزارت دفاع عراق پرونده این گروه تروریستی را به دادگاه ارسال کرده تا به مجازات قانونی خود برسند.



منبع: شیعه نیوز


ویدیو مرتبط :
به دام افتادن مسئول عضو گیری جهاد نکاح(زنا!)در عراق