سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی دانش‌آموزان دارای ناهنجاری‌ قامتی به پایگاه‌های حرکات اصلاحی


مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص برنامه‌های این وزارتخانه برای پیشگیری از ناهنجاری قامتی دانش‌آموزان اظهار داشت: وقتی دستورالعمل کانون‌های ورزشی درون مدرسه‌ای و برون‌مدرسه‌ای ابلاغ شد، دستورالعمل کانون‌های حرکاتی اصلاحی نیز در قالب همین طرح ابلاغ شد.

وی ادامه داد: البته پایگاه‌های حرکات اصلاحی استان‌ها وجود دارد و معلمان تربیت بدنی از مهارت و دانش لازم در خصوص ناهنجاری جسمانی آگاه هستند و اگر موردی ببینند تذکر لازم را می‌دهند.

حمیدی خاطرنشان کرد: اگر معلمان ورزش مورد حادّی از نظر ناهنجاری قامتی دانش‌آموزان ببینند دانش‌آموز را به پایگاه حرکات اصلاحی معرفی می‌کنند تا با تمرین به‌صورت ویژه تحت نظر افراد پایگاه قرار گیرند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
معرفی دانش آموزان