نتایج تست گلکسی S7 با اسنپدراگون820 در Geekbench


معمولا پرچم‌داران سامسونگ در ایالات متحده با چیپست اسنپدراگون عرضه می‌شوند، البته امسال این رویداد برای اولین بار توسط سامسونگ نقض شد.

در ماه‌های جاری، اخبار زیادی از پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S7 در رسانه‌ها منتشر شده است. مهم‌ترین بخش این خبرها ­بحث چیپست این مدل است که هنوز به طور قطعی انتخاب این کمپانی کره‌ای مشخص نیست؛ اما یکی از انتخاب‌های احتمالی سامسونگ بهره‌گیری از اسنپدراگون 820 به عنوان جدیدترین تولید کمپانی کوالکام است. خب در کنار آن اگزینوس 8890 به عنوان جدیدترین پردازنده اختصاصی سامسونگ نیز یکی از انتخاب‌های احتمالی این شرکت است.

qualcomms-snapdragon-820-reportedly-leaked

معمولا پرچم‌داران سامسونگ در ایالات متحده با چیپست اسنپدراگون عرضه می‌شوند، البته امسال این رویداد برای اولین بار توسط سامسونگ نقض شد. خب دلیل آن‌هم مشخص بود، اسنپدراگون 810 به دلیل تولید گرمای بیش از حد، سامسونگ را از انتخاب خود پشیمان کرده و به همین دلیل گلکسی S6 همراه با اگزینوس 7420 در تمامی نقاط دنیا عرضه شد.

وب‌سایت Weibo که دیگر در زمینه پرده برداری از اسرار کمپانی‌ها و لو دادن تصاویر و … مشهور شده است، شایعه‌ای را در این خصوص منتشر کرده که البته پیش از این زیاد شنیده بودیم. وی مدعی شده است که نسخه‌ای از گلکسی S7 با اسنپدراگون 820 مورد تست قرار گرفته که در قیاس با پردازنده اختصاصی سامسونگ، بهره‌وری بهتر و مصرف باتری کمتری داشته است.

منبع: آی تی رسان


ویدیو مرتبط :
مقاومت شگفت‌انگیز گلکسی S7 Active در تست سقوط