ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



لیگ برتر والیبال؛ فشردگی رقابت ها همچنان برای پیکان ادامه دارد


به گزارش ایرنا، هفته نهم دور رفت بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه های برتر ایران یادواره 200 شهید والیبالیست فردا یکشنبه هشتم آذرماه در شهرهای تهران (دو دیدار)، ورامین، ارومیه، بندرعباس و اردکان پیگیری خواهد شد.
تیم والیبال پیکان که با 16 امتیاز از شش پیروزی در جایگاه سوم جدول این رقابت ها قرار دارد، در هفته نهم میزبان بازرگانی جواهری گنبد است. تعداد بردهای پیکان پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال با بانک سرمایه برابر است و اگر این هفته موفق به پیروزی برابر بازرگانی و بانک سرمایه مغلوب کاله مازندران شود، رتبه دوم جدول به پیکان خواهد رسید.
تیم پیکان به دلیل حضور در جام قهرمانی باشگاه های جهان فشردگی مسابقات همچنان برایش ادامه دارد و سومین دیدار معوقه خود را که مربوط به هفته چهارم لیگ برتر والیبال است، روز شنبه 14 آذرماه در سالن مهران مشهد برگزار خواهد کرد.
هفته دهم لیگ برتر والیبال روز سه شنبه 17 آذرماه برگزار خواهد شد و تیم والیبال پیکان باید در ورامین به مصاف متین صالحین این شهر برود.
تیم والیبال شهرداری ارومیه که صدرنشین لیگ برتر والیبال است و در حال حاضر هفت برد از هشت مسابقه خود داشته است، در هفته نهم به مصاف همنام تبریزی خود می رود. اگر ارومیه موفق به شکست شهرداری تبریز شود در پایان هفته نهم تنها تیم هایی که شش برد در پرونده داشته باشند، مدعی قهرمانی نیم فصل محسوب خواهند شد.
تیم والیبال بانک سرمایه یکی دیگر از مدعیان است که در حال حاضر با 18 امتیاز از شش پیروزی در جایگاه دوم قرار دارد. این تیم این هفته در خانه والیبال تهران میزبان کاله مازندران خواهد بود.
پنجاه و سومین مسابقه لیگ برتر والیبال امسال در شهر بندرعباس برگزار می شود تا تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان میزبان نارنجی پوشان سایپا باشد.
برنامه کامل و اسامی ناظران و داوران هفته نهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
تهران، ساعت 15، خانه والیبال
پیکان تهران – بازرگانی جواهری گنبد
داور اول: حمید راهجردیان، داور دوم: قادر صادقی و ناظر: خلیل یگانه مجد

تهران ، ساعت 17، خانه والیبال
بانک سرمایه – کاله مازندران
داور اول: مسعود یزدان پناه، داور دوم: وحید پورکاشیان و ناظر: محمد حسین شفقی

ورامین، ساعت 17، سالن شهید گل عباسی
متین صالحین ورامین – گوهر کویر زاهدان
داور اول: بهروز جعفری، داور دوم: محسن ترابی و ناظر: اسماعیل صباغ

ارومیه، ساعت 17، سالن غدیر
شهرداری ارومیه – شهرداری تبریز
داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: علیرضا قریب و ناظران: شهباز صدری و یونس حسن زاده

بندرعباس، ساعت 17، سالن فجر
آلومینیوم المهدی بندرعباس – سایپا تهران
داور اول: اصغر کاظمی، داور دوم: احمد سرمست و ناظر: محمود حداد

اردکان، ساعت 17، سالن آیت الله خاتمی
آرمان ورزشی اردکان – ثامن الحجج خراسان
داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: اصغر میرزایی و ناظران: محمود کشفی و حسین پورکاشیان
ورزشی(2)**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پیکان قهرمان لیگ برتر والیبال شد