سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مهمانی شوم پسر شیطان صفت برای فریب دختران نوجوان


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک مرد اهل " ایرلند شمالی " به جرم تعرض به یک دختر 13 ساله مجازات شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، آقای " آریان هوم پیج " 18 ساله به جرم تعرض به یک دختر مدرسه ای در مهمانی و جشن متهم شد و بعد از آن به جای حاضر شدن در دادگاه از دست پلیس گریخت .

آقای " آریان " پس از 2 سال تعقیب و گریز در " آنتریم "واقع در" شمال ایرلند " توسط پلیس بازداشت شد .

براساس گزارش پلیس این متجاوز بی شرم اهل " بلک پول ،لانکا شاید " پس از دعوت قربانی به همراه تعدادی از نوجوان های دیگر در منزلی که سکونت داشت،در یک موقعیت مناسب قربانی خود که فقط 13 سال داشت را به اتاقی برد و پس از اذیت و آزار به طور وحشیانه به او تعرض کرد .

این قربانی شجاع روز بعد پس از ارائه گزارشی مبنی بر تعرضز شکایت خود را از " آریان " اعلام کرد.

همچنین پس از بررسی گسترده تر پلیس معلوم شد که این جنایتکار به  چند نفر از دخترهای نوجوان 11 تا 13 ساله که در آن جشن حضور داشتند نیز نزدیک شد و آنها را مورد آزار و اذیت  قرار داد به طوری که برای این پرونده تعرض، چندین شاکی و شاهد وجود داشت .قربانی  که قبلا با "اریان"به مدت کوتاهی رابطه داشت، توسط حرفهای عاشقانه او در دام این متجاوز بی رحمافتاد.

همچنین وکیل مدافع او " آقای هادسون " در دادگاه به دفاع از " آریان " بیان کرد که متهم اتهام فقط 17 سال داشته و رابطه او با قربانی تجاوز محسوب نمی شود و درخواست مجازات او در دادگاه نوجوانان را داشت .

" آریان " متجاوز در دادگاهی که برگزار شد با توجه با در نظر گرفتن سن او به 4 مورد تعرض به دختران زیر سن قانونی متهم و به 18 ماه زندانی محکوم شد و علاوه بر آن نزدیک شدن و یا هرگونه ارتباط او با دختران زیر 16 سال برای او جرم محسوب می شود .


ویدیو مرتبط :
پسر بچه شیطان صفت..!