سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تقویت بنیه پاسگاه کهیری پس از حمله تروریستی به نیروهای پلیس


سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری عوامل شهادت چند تن از پرسنل نیروی انتظامی در پاسگاه کهیری نیک‌شهر، با رد ادعای برخی مبنی بر برچیده شدن پاسگاه کهیری به دنبال حمله اشرار مسلح به این پاسگاه اظهار داشت: به حمد الله پاسگاه کهیری پس از شهادت ماموران پلیس در اقدام کور تروریست‌های خائن، با بنیه و توان بیشتری به کار خود ادامه می‌دهد و پرسنل پلیس در این پاسگاه با قوت بیشتری به حراست از مردم مسلمان این منطقه تلاش می‌کند.

وی با بزدلانه خواندن این حمله تروریستی گفت: این حمله ناجوانمردانه تروریست‌ها و اشرار در منطقه‌ای دور افتاده از جاده اصلی و هجوم بزدلانه آن‌ها به ماموران خدومی که برای مردم این منطقه شبانه‌روز در تلاشند نشان از بزدلی، دنائت و پستی این تروریست‌ها است که در اقدامات رذیلانه خود، درصدد ناامن کردن منطقه برای مردم غیور آن هستند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تروریست‌های بزدل بدانند که پرسنل جان بر کف نیروی انتظامی تا پاکسازی کامل منطقه از لوث وجود اشرار، از پای نخواهند نشست و با این حملات رذیلانه، نه تنها عقب نشینی نمی‌کنند، بلکه با انگیزه دو چندان به تلاش خود برای امنیت افزایی این منطقه ادامه خواهند داد.

رحیمی گفت: نیروهای پلیس به امید خداوند به زودی خبر خوش دستگیری این اشرار تروریست را به اطلاع مردم غیور این منطقه خواهند رساند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
فیلم لحظه حمله تروریستی به پاسگاه مرزی ایران