هرمزگان؛ 7 کشته در تصادف زانتیا و پژو


فرمانده پلیس راه هرمزگان گفت: براثر وقوع یک تصادف در محور میناب به جاسک نرسیده به ایست بازرسی چهارشنبه شب ، هفت نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

سرهنگ علی مجیدزاده ساعتی پیش در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در تشریح این تصادف اظهار داشت: ساعت 19 و 30 دقیقه امروز یک دستگاه زانتیا و پژو 405 از میناب به سمت جاسک در حال حرکت بوده و از طرفی یک دستگاه زانتیا از سمت جاسک به سمت میناب در حال حرکت بوده است.

وی افزود: زانتیایی که از سمت میناب به جاسک در حرکت بوده با 405 برخورد می کند که در این تصادف دو نفر سرنشین زانتیا در دم فوت و سرنشین 405 نیز مجروح شده است.

سرهنگ مجیدزاده تصریح کرد: خودرو زانتیایی که از سمت جاسک به میناب در حرکت بوده نیز به این خودروهای تصادفی برخورد می کند و پنج سرنشین آن جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس راه هرمزگان در خصوص علت وقوع این تصادف گفت: کارشناسان این فرماندهی به محل حادثه اعزام و علت آن در دست بررسی است. 

شهرستان میناب در 90 کیلومتری و جاسک نیز در 300کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده که بخش زیادی از جاده میناب به جاسک بدون بزرگ راه است و خودرو دریک جاده دو طرفه تردد می کنند.


ویدیو مرتبط :
تصادف هولناک پراید و زانتیا با پنج کشته