شکارچی شکار شد


یک شکارچی کرجی که به گفته همراهانش به همراه دوستان برای تفریح و شکار به روستایی در ساوه آمده بود، مورد اصابت گلوله خودش قرار گرفته و کشته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه مرکزی، محمد رضایی -رئیس هلال احمر ساوه- در این باره افزود: چند شکارچی در تماس با پایگاه امداد و نجات هلال احمر ساوه مدعی شدند که یکی از همراهان آنها بر اثر اصابت گلوله اسلحه شکاری خودش کشته شده است.

وی افزود: این شکارچیان کرجی که برای شکار به روستای نشوه (حدفاصل روستای ورده تا پیغمبر اشموئیل) آمده بودند، همراه آسیب دیده خود را با وسیله شخصی به پایگاه امداد و نجات رنگرز ساوه رساندند.

رضایی اظهار کرد: این افراد مدعی شدند که این شکارچی 45 ساله بر اثر سهل انگاری به سمت گردن خود شلیک کرده است.

وی افزود: با رسیدن این مصدوم به پایگاه رنگرز، امدادگران کار رسیدگی به مصدوم را آغاز کردند، اما شدت جراحت وارده بسیار بالا بوده و به همین دلیل مصدوم بلافاصله به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شد.

رضایی گفت: با توجه به اینکه علائم حیاتی مصدوم بسیار ضعیف بود تلاش پزشکان برای نجات وی بی‌نتیجه ماند و مصدوم در این بیمارستان فوت کرد.

به گزارش ایسنا، به گفته هادی رستم خانی -مسئول محیط زیست ساوه-، تحقیقات برای مشخص شدن مجاز یا غیرمجاز بودن این شکارچیان در حال انجام است.

وی تاکید کرد: تحقیقات جهت مشخص شدن علت وقوع این حادثه نیز در حال انجام است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
شکار یک تروریست سوری با گلوله مستقیم تانک ارتش سوریه - شکارچی شکار شد