سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حمایت معاونت علمی از دانشگاه‌های نخبه‌پرور/ کمک برای ارتقای تحقیق و پژوهش در دانشگاه‌ها


سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: سال آینده برای دانشگاه‌های نخبه‌پرور خبر خوشی داریم زیرا برای حمایت از این دانشگاه‌ها از سوی معاونت علمی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی با تشریح شرایط دانشگاه‌های نخبه پرور اظهار داشت: دانشگاه‌هایی که دانشجویان آنها به عنوان دانشجوی نخبه در بنیاد ملی نخبگان عضو هستند دانشگاه‌های نخبه پرور محسوب می‌شوند که بنا بر تعداد عضویت نخبگان هر دانشگاه در بنیاد ملی نخبگان از این دانشگاه‌ها حمایت می‌شود.

ستاری ادامه داد: البته برای سال آینده علاوه بر بنیاد ملی نخبگان در معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور نیز برنامه‌ریزی کردیم که از این دانشگاه‌ها حمایت کنیم و این مسئله می‌تواند کمکی برای ارتقای تحقیق و پژوهش در دانشگاه‌ها باشد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تشریح دست آورد های معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد