علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



کاروان ۱۷۰ نفره خادمان رضوی عازم کربلا شدند


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، آئین بدرقه دومین گروه خادمان بارگاه منور رضوی  در میان اشك شوق زائران و مجاوران در رواق مبارکه دارالکرامه و صحن انقلاب حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

در این مراسم پس از مرثیه سرایی ذاکر اهل بیت(ع) محمد خوش چهره، خادمان امام رضا(ع) با کسب اجازه از محضر ولی نعمتشان و قرائت صلوات خاصه به سمت فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد حرکت کردند.

در حاشیه مراسم بدرقه خادمان اعزامی به راهپیمایی اربعین حسینی، معاون اماكن متبركه و امور زائران آستان قدس رضوی اظهار کرد: در مجموع ۲۱۱ نفر از خادمان حرم مطهر رضوی برای نخستین بار در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شركت خواهند كرد.

سید خلیل منبتی بیان كرد: ۳۲ تریلر و کامیون حاوی بسته های مواد غذایی اهدایی آستان قدس رضوی که در شرکت‌های وابسته به این آستان مقدس تولید شده، وارد کشور عراق شده اند و در ۴ موكب این آستان مقدس و سایر موكب‌های مسیر راهپیمایی توزیع خواهد شد.

وی افزود: خادمان امام رضا(ع) با به اهتزاز درآوردن پرچم گنبد و بارگاه حرم مطهر رضوی و توزیع بسته بندی های متبرک، مسیر راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را با شمیم رضوی معطر نموده اند و شور و شعف وصف ناپذیری در مسیر راهپیمایی عظیم اربعین حسینی ایجاد شده است.

معاون اماكن متبركه و امور زائران آستان قدس رضوی تاکید کرد: افراد اعزامی از بین ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از خدام به صورت قرعه کشی انتخاب شده اند و همگی با لباس متحدالشکل خدمت در این راهپیمایی شرکت می کنند.

منبتی گفت: با همکاری معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی یك هزار پرچم متبرك بارگاه منور رضوی به موكب ها اهداء خواهد شد و  اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی نیز تیم خبری و مستندسازی را برای ثبت این رویداد عظیم به كربلا اعزام كرده است.


ویدیو مرتبط :
جشن رضوی با حضور خادمان آستان قدس رضوی در مراغه