سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حضور گسترده مردم در انتخابات ضامن امنیت ملی و اقتدار بین المللی ایران اسلامی است


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری تهران، سیدشهاب الدین چاوشی افزود: ایران به عنوان تنها کشور پرچمدار اهل بیت باید الگوی مدنیت اسلامی و اخلاق و فضیلت و پیوستگی سیاست و دیانت باشد.
وی به نقش بی بدیل مجلس و قوه مقننه در اصلاح امور جامعه پرداخت و تصریح کرد: تلاش کنید همه شایستگان فرصت حضور در رقابت های انتخاباتی را پیدا کنند و افراد صالح برای صیانت از نظام و حقوق مردم در جایگاه های تصمیم گیری حضور یابند.
معاون سیاسی استانداری تهران افزود: سیاست های مدبرانه دولت یازدهم با حمایت های ویژه مقام معظم رهبری، بن بست های سیاسی و اقتصادی را در هم شکست و پایان تحریم های ظالمانه غربی ها، دوران نوینی در شکل گیری تمدن اسلامی و ارتقا جایگاه بین المللی ایران بنا خواهد گذاشت.

* سفر رئیس جمهوری به شهرستان ری
چاوشی همچنین با اشاره به سفر هفته آینده رئیس جمهوری به شهرستان ری گفت: استقبال باشکوه از دکتر روحانی که نام ایران اسلامی را در دنیا پر آوازه کرد، افتخاری ماندگار برای مردم قدرشناس شهرستان ولایت مدار شهرری خواهد شد.
وی با بیان اینکه دراین سفر حل مسایل و مشکلات شهرستان ری مورد بحث و بررسی قرار می گیرد افزود: به طور قطع این سفر منشا برکات زیادی برای مردم عزیز و متدین این شهرستان خواهد بود.
وی تصریح کرد: سفر رئیس جمهوری به شهرستان ری، زمینه مناسب برای شناخت بهتر و واقعی هیات دولت از این منطقه را فراهم خواهد کرد.
رئیس جمهوری اسلامی ایران قرار است چهارشنبه(دوم دی ماه) به شهرستان ری سفر کند.
تهرام 1625

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نقش حضور گسترده مردم در انتخابات 92 در بهبود وضعیت اقتصاد