«قلمرو مانی» به برج میلاد آمد


یازدهمین نمایشگاه «قلمرو مانی» با حضور اساتید برجسته نقاشی به سرپرستی مهران لطفعلی همراه برگزاری کارگاه تخصصی نقاشی و نگارگری 10 دی‌ماه در برج میلاد تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، نقاشان «قلمرو مانی» گروهی شامل استادان و هنرجویان رشته نقاشی به سرپرستی مهران لطفعلی٬ نگارگر و نقاش است که بیش از 30 سال فعالیت در زمینه آموزش هنر نقاشی در مراکز دانشگاهی و فرهنگی هنری را در کارنامه خود دارد.

در کارگاه تخصصی برپاشده اساتید نقاشی مانند امیرحسین قهرمانی٬ اردشیر مجرد تاکستانی٬ محمد عالی روح‌اللهی٬ کمال‌الدین قطب٬ شیرین رضایی و مهناز اکبری حضور خواهند داشت.

یازدهمین نمایشگاه گروه نقاشان «قلمرو مانی» 10 دی‌ماه ساعت 17 در سالن سعدی افتتاح می‌شود و آثار تا 17 دی‌ماه در گالری شرقی گذرگاه برج میلاد تهران در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هر روز از ساعت 9 تا 21 به برج میلاد تهران مراجعه کنند.

گروه «قلمرو مانی» در اسفندماه سال 1393 با پنج عضو فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت هفت‌ماه توانست بیش از 350 هنرمند جذب و هشت نمایشگاه و ورک‌شاپ برگزار کند. این گروه هنری اولین نمایشگاه خود در امسال را خردادماه با حضور بیش از هزار بازدیدکننده در گالری برج میلاد تهران تجربه کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
خالده-روستای خالده-khaldeh-جشن-میلاد-ثامن الائمه-سورو موتوری-چی توز-برج-برج خالده-برج میلاد-سنگ چله گاه-پیام بازرگانی-مو