فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پیگیری «پریا» در بیمارستان/ زمان پخش سریال مشخص نیست


«اسماعیل عفیفه» تهیه کننده سریال «پریا» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره تولید این سریال گفت:‌همچنان گروه مشغول تصویربرداری «پریا»‌در لوکیشن بیمارستان هستند و احتمال فراوان تا پایان اردیبهشت ماه ضبط سریال به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد:‌در این سکانس بازیگرانی چون: محمود پاک نیت،لادن مستوفی،افسانه بایگان،امیرحسین آرمان به ایفای نقش پرداختند.

این تهیه کننده درباره زمان پخش این سریال نیز بیان داشت:‌ هنوز دوستان حاضر در سازمان صدا و سیما خبری مبنی بر اینکه «پریا» چه زمانی پخش خواهد شد،به ما ابلاغ نکردند و ما نیز همچنان منتظر هستیم.

عفیفه در پایان نیز گفت: تا الان 25 قسمت از این سریال به طور کامل تدوین و صداگذاری شده است و مابقی قسمت‌ها نیز به ترتیب در حال تدوین و صداگذاری است.

به گزارش فارس،‌ سریال «پریا» در 40 قسمت به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم سعید فرهادی نوشته شده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: کیوان جوانی است که عاشق دخترخاله‌اش پریا می‌شود و این دو بعد از مشکلات فراوان با یکدیگر ازدواج می‌کنند و ماجراهایی در ادامه سریال وجود دارد که داستان آن را رقم می‌زند.

از بازیگران این سریال می‌توان به: لادن مستوفی، محمود پاک نیت، هادی قمیشی، عمار تفتی، امیرحسین آرمان، امیررضا دلاوری، کمند امیر سلیمانی، رامتین خداپناهی و افسانه بایگان اشاره کرد.

از دیگر عوامل سریال «پریا» می‌توان به مدیر تصویربرداری: محمد افسری، نویسنده: سعید فرهادی، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: نگاه ترکی، مدیر تدارکات: مهدی پیله وریان، طراح گریم: سیدجلال موسوی و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
تاریخ پخش سریال عشق تعطیل نیست مشخص شد