سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کلاهبرداری در پیش فروش بلیت سفر به عتبات عالیات


فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز دوشنبه به نقل از سرهنگ حجت نیکمرام گزارش داد: با برسی شکایت مردم مشخص شد مدیر یک آژانس با اعتماد به فردی مدعی تجربه در برگزاری تورهای زیارتی و جذب مشتری، قراردادی با وی منعقد کرده است.
وی افزود: نماینده این فرد مدتی پیش در دفتر مستقر شد و متقاضیان سفر به عتبات عالیات در پی تبلیغات گسترده آژانس با مراجعه طی قراردادی هزینه سفر را به حساب شخصی آن فرد واریز می کردند.
فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: دیروز مدیر آژانس مسافرتی ت متوجه برداشت وجوهات واریزی مردم از حساب شده لذا پلیس تحقیقات گسترده ای را برای دستگیری متهم اصلی این پرونده آغاز کرده است.

* کلاهبرداری 13 میلیارد ریالی با 19 شاکی
فرمانده انتظامی نیشابور نیز گفت: شیادی سابقه دار با جلب اعتماد کشاورزان محصولات زراعی آنها را با چکهای بلامحل مدتدار خریداری می کرد.
وی افزود: این فرد پس از دستگیری در یکی از مناطق حاشیه نیشابور به کلاهبرداری 13 میلیارد ریالی خود اعتراف کرد.
سرهنگ سیدحسن حسینی با اشاره به شناسایی 19 نفر از مالباختگان گفت: بازجویی از این متهم 45 ساله که هفت فقره سابقه کلاهبرداری در پرونده دارد جهت کشف دیگر جرائم و شناسایی مالباختگان احتمالی ادامه دارد.

* انهدام باند سرقت در غرب مشهد
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز گفت: پلیس پس از سرقت از یک کارگاه تولیدی یکی از سارقان را شناسایی کرد.
سرهنگ حسین بیدمشکی افزود: طی دستگیری سارق در بازرسی از مخفیگاه وی در بلوار طبرسی مشهد تعداد زیادی لوزم مسروقه از قبیل تلفن همراه و ادوات سرقت کشف شد.
وی گفت: متهم در اعترافات خود بیان کرده که با یک دستگاه وانت در پوشش ضایعاتی با همدستی دو نفر از دوستانش باغ ویلاها و کارگاههای فاقد نگهبان را شناسایی کرده و به آنها دستبرد می زدند.
او ادامه داد: با دستگیری همدستان متهم و کشف لوزم مسروقه از مخفیگاه آنان تاکنون به 60 فقره سرقت از باغ ویلاها و مغازه ها در غرب مشهد اعتراف کرده اند.
سرهنگ بیدمشکی گفت: متهمان که هر سه تبعه خارجی هستند با تشکیل پرونده جهت تحقیقات تکمیلی در پایگاه غرب پلیس آگاهی واقع در کلانتری قاسم آباد در بازداشت به سر می برند.
وی از شهروندان خواست در صورت شکایت مرتبط با این پرونده با مراجعه به پایگاه غرب نسبت به ارائه شکایت و شناسایی اموال مسروقه خود اقدام نمایند.
7500/1858

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سفر به عتبات عالیات-سال92(قسمت سوم)