فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مشکل عضویت فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی در سازمان نظام مهندسی مرتفع شد


به گزارش ایرنا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی اردبیل ، حسین علیپور روز شنبه در نشست روسای مراکز علمی کاربردی استان گفت: علاوه بر این ، مشکل پذیرش مدارک فارغ التحصیلان علمی ، کاربردی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز مرتفع شده و تمام مدارک این دانشگاه در این نهاد قابل قبول است.
وی بر لزوم تعریف دوره های جدید توسط مراکز علمی کاربردی استان برای جذب دانشجویان جدید تاکید کرد و افزود: در صورت تصویب وزارت علوم دوره های تدوین شده توسط مراکز علمی کاربردی دارای مالکیت معنوی برای مراکز تعریف کننده دوره خواهد بود.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل همچنین از عدم پرداخت به موقع حق التدریس مدرسان در برخی از مراکز وابسته به این دانشگاه انتقاد کرد و گفت: عدم رعایت این موارد موجب کاهش انگیزه در مدرسان و مشغولیت ذهنی آنها می شود و می تواند در کاهش کیفیت تدریس نیز تاثیرگذار باشد.
او از تعامل مطلوب دانشگاه جامع علمی ، کاربردی با دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دانشگاه مادر استان و ناظر بر فعالیت های فرهنگی دانشگاه جامع علمی ، کاربردی خبر داد و اظهار کرد: در بازدید این دانشگاه از مراکز تلاش شده مسوولان مرکز و دانشگاه جامع نیز حضور داشته باشند تا مشکلات احتمالی در همان بازدید مرتفع شود.
علیپور در زمینه اجرای فعالیت های فرهنگی مناسب در دانشگاه جامع علمی کاربردی در کشور گفت: بزرگترین ضعف این دانشگاه به ویژه در استان اردبیل عدم ثبت این فعالیت ها در پورتال فرهنگی وزارت علوم است.
وی وام شهریه دانشجویی را فرصت مناسبی برای ارائه خدمات برای دانشجویان دانست و خواستار اطلاع رسانی مناسب به دانشجویان و ثبت نام آنها در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم شد.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل در ادامه از برگزاری دوره تربیت مدرس توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر در 9 آذر
خبر داد و افزود: برای سهولت برنامه ریزی برای جذب دانشجو تقویم آموزشی نیز اعلام شده که سوم تا 14 بهمن زمان ثبت نام دانشجویان در ترم دوم و 17 بهمن نیز زمان شروع کلاس ها خواهد بود.
6018/ 1257

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مهارت آموزی سازمان فنی و حرفه‌‌ای به فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف