لئونادو دی‌کاپریو: سخت‌ترین نقش زندگی‌ام را در فیلم «از مرگ جسته» بازی کرده‌ام


لئونادو دی‌کاپریو: سخت‌ترین نقش زندگی‌ام را در فیلم «از مرگ جسته» بازی کرده‌ام

فارس/ «لئونادو دی‌کاپریو» که تاکنون چندین بار تا نزدیکی جایزه اسکار پیش رفته ولی هربار دست خالی به خانه بازگشته است، این بار با فیلم «از مرگ جسته» به کارگردانی «آلخاندرو جی.ایناریتو» به عنوان یکی از شانس‌های برتر جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد مطرحی است.
«از مرگ جسته» که براساس اتفاقاتی واقعی ساخته شده، داستان زندگی مردی اسطوره‌ای به نام «هیو گلاس» است که طی اتفاقاتی پیچیده و نفس گیر طی قرن 19 میلادی، تلاش می‌کند زنده بماند.
«دی‌کاپریو» در مصاحبه‌ای که 22 دسامبر با مجله آمریکایی «وایرد» از تجربیات نزدیک به مرگی که در زندگی واقعی خود و همچنین لحظات بسیار سختی که برای بازی در فیلم «از مرگ جسته» متحمل شده بود، گفت.
«دی‌کاپریو» گفت: تک تک روزهای بازی در فیلم «از مرگ جسته» سخت و طاقت‌فرسا بود. این سخت‌ترین فیلمی بود که من تاکنون در ان بازی می‌کردم. زمانی‌که فیلم را تماشا می‌کنید همه این سختی‌هایی را که تحمل کرده‌ام را به خوبی درک خواهید کرد.
وی افزود: البته در زندگی واقعی‌ام خیلی سخت‌تر از اینها را تجربه کرده‌ام. همیشه به نظر می‌رسید که من بخشی از یک فاجعه و اتفاق خیلی بدم. اگر یک گربه 9 جان داشته باشد من تاکنون چندتا از آنها را از دست داده‌ام.
این بازیگر 41 ساله در مرور خاطراتش گفت: یک بار مورد حمله یک کوسه سفید قرار گرفتم، زمانی‌که در آفریقای جنوبی در حال غواصی بودم، یک کوشه خیلی بزرگ سفید به قفس من حمله کرد به گونه‌ای نصف بدنش وارد قفس شد و با غضب دندان‌هایش از نزدیک به من نشان می‌داد.
وی افزود: یک بار دیگر نزدیک بود که در یک حادثه هوایی جان خودم را از دست بدهم. من آنجا روی صندلی هواپیما نشسته بودم و به بال هواپیما نگاه می‌کردم که ناگهان کل بال هواپیما همچون یک شهاب سنگ آتش گرفت. لحظات دیوانه کننده بود. کل هواپیما همچون شهاب سنگی آتش گرفته بود ولی از شانس خوب مثل اینکه خلبان هنوز به اندازه کافی برای یک فرود اضطراری مهارت داشت.
«دی کاپریو» همچنین در ادامه به تجربه وحشتناکش هنگام پرش آزاد از هواپیما اشاره کرد و همه چیز به طور ناگهانی در لحظات آخر که او دیگر با زندگی خداحافظی کرده بود، درست شد.
«لئوناردو دی‌کاپریو» اخیرا برای بازی در فیلم سینمایی «از مرگ جسته» نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد یک فیلم درام شده است.
این فیلم سینمایی قرار است از 25 دسامبر اکران عمومی شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
بازی دنیرو و دی کاپریو و برد پیت برای فیلم اسکورسیزی