سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جراحی رایگان بیماران بی‌بضاعت دچار سوختگی در بیمارستان شهید مطهری تهران


جراحی رایگان بیماران بی‌بضاعت دچار سوختگی در بیمارستان شهید مطهری تهرانایسنا/ رییس بیمارستان شهید مطهری از جراحی رایگان بیماران بی‌بضاعت در این بیمارستان خبر داد.

مصطفی ده‌مرده‌ای، رییس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری در نشست خبری چهلمین کنگره سالیانه جراحان کشور گفت: ما با همکاری انجمن حمایت از بیماران سوخته و همچنین جراحان پلاستیک و زیبایی، هر بیمار سوختگی که دچار حادثه شده، در صورت نداشتن استطاعت مالی و داشتن دفترچه بیمه به صورت رایگان جراحی می‌کنیم.
وی افزود: در بیمارستان‌های خصوصی به ازای هر درصد سوختگی پنج میلیون تومان برای درمان دریافت می‌کنند، ولی در بیمارستان‌های دولتی این رقم تقریبا یک میلیون تومان است که بیمار تنها شش درصد آن را می‌پردازد که معادل 100 هزار تومان می‌شود. ما در حال حاضر به ندرت مشکلی برای در اختیار قرار دادن تخت به بیماران سوختگی داریم.
به گزارش ایسنا، چهلمین کنگره سالیانه جراحان کشور 20 تا 24 اردیبهشت‌ ماه در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
---تنها بیمارستان سوختگی تهران تخت خالی ندارد!