سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زمان آغاز مذاکرات فروش هواپیما به ایران مشخص نیست/ مذاکره واقعی نداشته‌ایم


به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس به نقل از گالف نیوز، شرکت بوئینگ اعلام کرد: پیش‌بینی اینکه چه زمانی اجازه مذاکره با خطوط هواپیمایی و مقامات ایران برای تامین نیازهای هواپیمایی این کشور را دریافت خواهیم کرد، دشوار است.

مقامات ایران برآورد کردند که می‌توانند طی دهه آینده 400 هواپیما برای جایگزینی ناوگان فرسوده خود سفارش دهند.

بوئینگ نمی‌تواند هیچ مذاکره تجاری با ایران تازمانی‌که تحریم‌ها برداشته شود، انجام دهد و توافق جولای هنوز از سوی کنگره آمریکا مورد تایید قرار گیرد.

جان وجیگ معاون ارشد بخش فروش و بازاریابی بوئینگ در دبی به خبرنگاران گفت: «ما در هر معامله‌ای با ایران از دولت امریکا و دستوراتش تبعیت می‌کنیم. بسیار دشوار است پیش‌بینی کنیم چه زمانی موضع ما در قبال ایران تغییر خواهد کرد.»

وی افزود: «بوئینگ هیچ مذاکره واقعی با ایران در زمینه شرایط و نیازهای آنها نداشته است.»

وزارت خزانه‌داری آمریکا در آوریل 2014، مجوزی برای فروش قطعات یدکی خاص و دستورالعمل‌های مرتبط با هواپیماهای مسافری به ایران صادر کرد.

وجیک گفت: بوئینگ به فروش آن قطعات و دستورالعمل‌ها به ایران ادامه می‌دهد اما ارزش این مبادلات «بسیار بسیار اندک» است.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
از آغاز مذاکرات برانکو با کرواسی تا قیمت فروش رونالدو