سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حمایت دولت جدید کانادا از رژیم صهیونیستی در سازمان ملل


حمایت دولت جدید کانادا از رژیم صهیونیستی در سازمان ملل

فارس/ دولت جدید کانادا هفته جاری به 6 قطعنامه‌ ضد اسرائیلی مجمع عمومی سازمان ملل رای منفی داده است.

به گزارش پایگاه خبری «عاروتص شوع»، مجمع عمومی سازمان ملل 6 قطعنامه تصویب کرد که همه آنها رژیم صهیونیستی را به خاطر مسائل مختلف از جمله استفاده بیش از حد از زور علیه فلسطینی‌ها و سیاست توسعه شهرک‌سازی در کرانه باختری محکوم می‌کرد.

دولت «جاستین ترودو» هفته جاری به 6 قطعنامه‌ مجمع عمومی سازمان ملل علیه رژیم صهیونیستی رای منفی داد.

بر اساس این گزارش، دولت ترودو حامی رژیم صهیونیستی است و اخیرا نیز گفته، او و هر دولت دیگری در کانادا، از اسرائیل حمایت می‌کند.

به هر حال، رای منفی دولت ترودو به قطعنامه‌های ضداسرائیلی مجمع عمومی سازمان ملل، مورد استقبال سازمان غیردولتی «نظارت بر سازمان ملل» قرار گرفت.

این سازمان، از دولت ترودو به خاطر پیوستن به آمریکا در رای دادن علیه قطعنامه‌های مذکور قدردانی کرد؛ قطعنامه‌هایی که به ادعای این سازمان هدفشان مشروعیت‌زدایی از رژیم صهیونیستی در منطقه است.


ویدیو مرتبط :
حمایت آشکار رژیم صهیونیستی از دولت میانمار