ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



امروز فقط می‌توانم سکوت کنم و سر به زیر افکنم/ فاجعه را به فوتسال تحمیل کردند تا مشکل‌شان حلاجی شود


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عباس ترابیان در واکنش به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر تعطیلی 9 ماهه لیگ به مطالبی اشاره کرد که در زیر می‌خوانیم:

یکی از افتخارات فوتسال ایران که پرچمداری این ورزش را از سال 1999 میلادی بر دوش توانمند خود در آسیا و بسیاری دیگر از بخش‌های جهان می‌کشد، نظم نوین لیگ فوتسال ایران در برگزاری و مخصوصا در انجام لیگ برتر به شکل رفت و برگشت (home & away) بوده است.

بارها در جلسات فوتسال AFC توسط کشورهای آسیایی بنده مورد سؤال قرار گرفتم که چطور باید حرکت کرد تا همانند ایران فوتسالی پویا را داشته باشیم و بتوان دارای تیم ملی مقتدری شد. بنده در پاسخ همیشه در انجام مسابقات لیگ، نظم حاکم بر آن و جدیت باشگاه‌های ایران را اساس این اقتدار می‌شمردم، اما امروز چه بگویم؟! در پاسخ به مددجویی این کشورها باید سر به زیر افکنم و سکوت کنم.

تصمیم اخیر سازمان لیگ فوتسال که هنوز فاقد هیأت رئیسه است و هنوز دوقلوهای به هم چسبیده برای آن تصمیم‌سازی می‌کنند همه کسانی که فوتسال را دنبال می‌کنند را حیرت زده کرد! شروع لیگ بعدی از 25 مهر ماه، این یعنی 9 ماه تعطیلی فوتسال لیگ برتر! این یعنی پشت کردن به برنامه تنظیم شده توسط AFC! این یعنی زندگی بازیکنان لیگ را به سخره گرفتن! این یعنی ترغیب کردن باشگاه‌ها به شل کردن کمربندهای خود و بی‌اهمیت شمردن تیم فوتسال خود! این یعنی اسپانسرها! ما 9 ماه تعطیل هستیم و شما بروید سراغ ورزش‌های دیگر! این یعنی تیم ملی که تو را بهانه کرده‌ایم، بازیکنانت را از میان خویشاوندان‌تان انتخاب می‌کنیم چون لیگی وجود ندارد که رصد کنیم و بازیکنان انتخاب شوند.

البته جذاب‌ترین بخش این تصمیم برای آنها که این فاجعه را به دیگران تحمیل کرده‌اند، این است که تا حدی مشکلات هرساله‌شان در پرداخت قرارداد کادر فنی و بازیکنانشان و سر دواندن آنها با کاهش این 9 ماه، حلاجی می‌شود. این یعنی فوتسال بخواب تا گرسنه‌ات نشود!

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/J1SN79


ویدیو مرتبط :
بخشی از نمایش سر ساعت سکوت در سمیتئاتر سکوت در خانواده