فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آلبوم موسیقی «هوای رویایی» منتشر شد


به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از آلبوم «هوای رویایی» شب گذشته برگزار شد و محمدحسین ملکی در این مراسم به اجرای چند قطعه از قطعات این آلبوم پرداخت.

امیر شجاعی آهنگسازی و تنظیم  آلبوم موسیقی «هوای رویایی» به خوانندگی محمد حسین ملکی را انجام داده و آرین و شایان طالبی،‌ محمد حسین ملکی و امیر شجاعی نیز ترانه‌های این آلبوم را سروده‌اند.

«نیمکت چوبی»، «جمعه رویایی»،‌ »دلواپسی»، «ایران من»، «هی تو» و «عاشق‌کشی» قطعاتی بود که ملکی در این مراسم با همکاری علی صالحی سرپرست ارکستر و وحید بهروان رهبر ارکستر به صورت زنده اجرا کرد.

پخش دو کلیپ به نام‌های «ایران من» و «جمعه رویایی» که پیش از این از رسانه ملی نمایش داده شده بود، اجرای استند آپ کمدی سامان گوران، اجرای افتخاری قطعه سنتی «به سوی تو» و اجرای آهنگ «عاشق بُدودم» که ملکی آن را به ناصر عبداللهی تقدیم کرد از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

فرج‌الله گل‌سفیدی بازیگر، سعید شهشهانی خواننده و آهنگساز، امین تیرزاد خواننده و پویان تاج شاعر از مهمانان ویژه مراسم رونمایی از آلبوم «هوای رویایی» بودند و محمودرضا قدیریان مجری برنامه ساعت 25 اجرای این مراسم را بر عهده داشت.

آلبوم «هوای رویایی» به خوانندگی محمد حسین ملکی منتشر شده است وحمید علیمردانی (پیانو)، بهروز شعبانی،‌ محمد فرود و علی امامی (گیتار کلاسیک)، امیر شجاعی و همایون سعیدی (گیتار الکتریک)، امیر حاج محمدی (درامز)، رحیم ناصیه (پرکاشن)،  محمد حسین ملکی، امیر شجاعی و پوریا علی‌پور (کیبورد)، امیر شجاعی (بوزوکی)، پاشا زمانیان (باغلاما) و مهران خلیلی (کلارینت) نیز در این آلبوم به عنوان نوازنده حضور دارند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/OS3XZH


ویدیو مرتبط :
فول آلبوم موسیقی دلواله منتشر شد HD 2015