علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



دو قرارداد بین شرکت های دانش بنیان ایران و شرکت های خارجی منعقد شد


به گزارش ایرنا، در این مراسم قرارداد همکاری بین شرکت دانش بنیان پویندگان پزشکی پردیس از ایران و شرکت ' بایو هلث کر ' از فنلاند به ارزش هشت میلیون یورو امضا شد.
شرکت پویندگان پزشکی پردیس در زمینه تولید قطعات پروتز، یکی از برگزیده های دوره های قبلی جشنواره شیخ بهایی است.
همچنین قرارداد همکاری بین شرکت پندار کوشک ایمن از ایران و شرکت ' گیت ' از امریکا به مدیریت یک ایرانی مقیم خارج با موضوع مشارکت در تحقیق، توسعه، تولید، سرمایه گذاری، محصولات نوآورانه و توسعه کسب و کار منعقد شد.
شرکت پندار کوشک ایمن نیز در زمینه امنیت شبکه ،یکی از برگزیده های دوره های قبلی جشنواره شیخ بهایی است.
همچنین در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی جوایزی از سوی بخش خصوصی به شرکت های برتر دانش بنیان اهدا شد که شامل جایزه خیریه مشکاتی، انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه کارآفرینی و شرکت پندار کوشک ایمن بود.
از بین 110 طرح متقاضی فرصت های سرمایه گذاری رسیده به جشنواره شیخ بهایی نیز سه طرح به عنوان طرح های برتر انتخاب شد که به ترتیب از رتبه اول تا سوم شامل برداشت رباتیک و بسته بندی زعفران، تولید نهال پیوندی از درخت گردو به روش صنعتی و طرح سامانه گردشگری مبتنی بر ارزش افزوده است.
سرمایه گذارانی که در فضای نشا ( نقطه شروع ارتباط) نیز شرکت کرده و با صاحبان ایده های نوآورانه و فناوری به مذاکره پرداختند نیز در این مراسم تقدیر شدند.
این سرمایه گذاران شامل شرکت فولاد مبارکه، صنایع شیمیایی اصفهان، بنیاد برکت، اتاق بازرگانی اصفهان، مرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان، پالایشگاه اصفهان، صنایع اپتیک، پرشین دانش، شناسا، همراه اول، انجمن مدیران ایران، مپنا، کارن و موسسه حامیان کسب و کار اجتماعی ایرانیان بودند که 350 مذاکره در طول سه روز برگزاری جشنواره با متقاضیان سرمایه گذاری انجام دادند.
دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی 23 اردیبهشت امسال با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در هتل عباسی اصفهان آغاز شد.
این جشنواره با هدف ترویج و توسعه فن آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن آفرینان بعنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه های مختلف فن آفرینی امروز 25 اردیبهشت با معرفی طرح های کسب و کار، فن آفرینان و سرمایه گذاران برتر به کار خود پایان داد.
سرمایه گذارانی از کشورهای کره جنوبی، عمان، فنلاند، آلمان، امریکا، مالزی، فرانسه و پاکستان در جشنواره ملی شیخ بهایی حضور داشتند که تعدادی از این سرمایه گذاران، ایرانیان مقیم خارج از کشور بودند.
ت/3011 / 1339

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شرکت های دانش بنیان افق جدید اقتصاد ایران