ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ادعای محمد خاکپور: در بندر عباس بیشتر از اردوی خارجی هزینه کردیم


ورزش > فوتبال ملی - سرمربی تیم ملی امید می گوید در ایران امکانات وجود ندارد و شرایط اردوی بندرعباس مثل اردوهای قبلی نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمد خاکپور در خصوص شرایط برگزاری اردوی بندرعباس گفت:« اردوی بندرعباس به لحاظ زمانی، مهم ترین اردوی ما پیش از حضور در رقابت های مرحله نهایی انتخابی المپیک بود و برنامه خاصی برای این اردو داشتیم که متاسفانه نتوانستیم تیم کامل مان را در اختیار داشته باشیم و تقریبا با ناقص ترین تیم یکسال گذشته اردو را برگزار کردیم.»

سرمربی تیم ملی امید افزود:« هشت بازیکن ما درگیر بازی جام حذفی و بازی عقب افتاده لیگ بودند و نتوانستند در این اردو حاضر شوند. ضمن اینکه روز شنبه که وارد بندرعباس شدیم، مشخص شد حسین فاضلی در دیدار سپاهان و راه آهن دچار مصدومیت شده و نمی تواند در تمرینات شرکت کند و مجبور شدیم این بازیکن را برای مداوا و انجام مراحل درمانی به اصفهان بفرستیم. این در حالی بود که استعلام لازم در خصوص سلامت بازیکنان سپاهان از پزشک این تیم گرفته شده بود. احمد نورالهى پس از نود دقیقه بازى درخشانى كه مقابل راه آهن داشت روز شنبه و درست قبل از اعزام تیم به بندر عباس اعلام كرد كه آسیب دیده و قادر به همراهى تیم نیست.»

خاکپور ادامه داد:« متاسفانه شرایط و امکانات اردویی ما هم به هیچ وجه قابل قیاس با اردوهای قبلی ما نیست. با تمام احترامی که برای مردم خوب و خونگرم بندرعباس قاءل هستم و قدردانی از مسولان ورزش استان که نهایت تلاش خودشان را برای فراهم کردن امکانات لازم برای تیم امید انجام داده اند، باید اعتراف کنم که شرایط اردویی ما به لحاظ امکانات مناسب و ایده آل نیست.اما به هرحال ما نهایت تلاش خودمان را انجام می دهیم که از شرایط موجود نهایت استفاده را ببریم و اردوی بندرعباس بیشترین بازدهی را برای ما داشته باشد.»

سرمربی تیم ملی امید در خصوص برخی ایراداتی که برگزاری اردوهای خارجی قبلی وارد شده بود و مناسب نبودن کیفیت اردوی داخلی بندرعباس گفت:«بحث داخل و خارج اصلا مهم نیست. من به شخصه کشورم را دوست دارم و تمایل دارم که تمامی اردوهای ما در ایران برگزار شود اما متاسفانه این یک واقعیت است که ما در داخل کشور با کمبود امکانات مواجه هستیم. ما برای برگزاری اردوی بندرعباس به مراتب بیشتر از اردوهای خارجی هزینه کرده ایم اما متاسفانه امکانات لازم را در اختیار نداریم.»

خاکپور افزود:« آقای کاشانی و تیم مدیریتی برای برگزاری این اردو زحمات زیادی را متحمل شده اند اما متاسفانه بضاعت و امکانات داخلی ما همین قدر است.ما برای اینکه بتوانیم بهترین بازدهی و کیفیت کاری را داشته باشیم، نیاز به زمین تمرین مناسب و با کیفیت، تغذیه خوب، سرویس دهی مناسب و خیلی امکانات دیگر داریم که متاسفانه در داخل کشور نمی توان چنین شرایطی را بصورت تمام و کمال فراهم کرد.»

سرمربی تیم ملی امید با اشاره به غیبت کن استید در اردوی بندرعباس و مشکلاتی که برای گرفتن روادید این مربی پیش آمد، گفت:«در اردوی قبل که در ترکیه برگزار شد، خواستیم که اقدامات لازم برای حضور کن استید در ایران و اردوی بندرعباس صورت بگیرد اما متاسفانه یک روز قبل از سفر به بندرعباس، فدراسیون فوتبال اعلام کرد که موفق به گرفتن روادید برای مربی بدنساز تیم امید نشده است که برای من واقعا جای تعجب داشت!»

وی افزود:«در حالیکه این یكى از وظائف فدراسیون فوتبال است تا براى مربیان تیمهاى ملى روادید فراهم كن اما این اتفاق برای کن استید نیفتاد تا مربی بدنساز ما بعد از طی کردن مسافت طولانی استرالیا تا تهران، از فرودگاه دیپورت شود و به دوبی و از آنجا به کشورش برگردد که واقعا فرسایشی و خسته کننده است. متاسفانه در روزهای منتهی به مسابقات انتخابی المپیک این مشکلات گریبانگیر تیم ما شده است و امیدوارم که در زمان کوتاه باقیمانده همه کمک کنند تا تیم امید با آرامش عازم مسابقات شود.»

خاکپور در خصوص منتفی شدن بازی تدارکاتی در اردوی بندرعباس و لغو بازی با ویتنام گفت:«متاسفانه علیرغم تلاش هایی که صورت گرفت، فدراسیون فوتبال موفق نشد بازی تدارکاتی در اردوی بندرعباس فراهم کند و فرصت و شانس ما برای محک زدن تیم از دست رفت. طبق اعلام فدراسیون فوتبال، تیم ویتنام هم از انجام بازی در امارات منصرف شده و بازی روز چهاردهم دی ماه لغو شده است. البته با توجه به برنامه ریزی انجام شده، اردوی یک هفته ای ما در دوبی طبق برنامه از یازدهم دی ماه برگزار خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا یک بازی تدارکاتی را در این اردو انجام دهیم.»

سرمربی تیم ملی امید با تایید صحبت های حبیب کاشانی مبنی بر المپیکی نبودن فضای کشور گفت:«چیزی که ما در آیینه می بینیم، آقای کاشانی در خشت می بیینند و با توجه به تجربیاتی که دارند به خوبی این واقعیت را می بینند که شرایط کشور به هیچ وجه المپیکی نیست. بطور مثال باید به این موضوع اشاره کنم که قبل از شروع اردو، بسیاری از مربیان و مدیران باشگاه ها با من تماس گرفته اند و خواستار این شده اند که بازیکنان شان را زودتر از برنامه ریزی صورت گرفته در اختیار داشته باشند. »

251 41


ویدیو مرتبط :
تمرینات نفت در اردوی بندر عباس