علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



رايحه درماني با شمع ها، ايده اي جديد از دانشجويان شهرکردي


ايسنا/ رئيس يک شرکت دانش‌بنيان مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد واحد شهرکرد از توليد شمع‌هاي رايحه درماني براي اولين‌بار در اين مرکز خبر داد.

مرضيه عبداللهي با بيان اينکه زمان ايده تا عمل اين طرح حدود يک سال به طول انجاميد، گفت: شمع‌هاي رايحه درماني کاملا گياهي هستند. اين شمع‌ها همانند روغن‌ها داراي فوايد درماني بوده با اين تفاوت که فوايدي نيز براي پوست دارند.

عبداللهي با بيان اينکه شمع‌هاي رايحه‌درماني تا به حال نمونه ايراني نداشته است، گفت: شرکت ما اولين شرکتي است که نمونه ايراني اين شمع‌ها را با حجم بيشتر و نصف قيمت وارداتي آن توليد و عرضه مي‌کند.

وي افزود: در حال حاضر پنج نفر از فارغ‌التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد در اين شرکت همکاري دارند و توليد روغن‌هاي خوراکي، ماساژ و شمع‌هاي رايحه درماني از محصولات اين شرکت است.

وي با اشاره به حمايت‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي در اين مسير افزود: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامي در اين راه حامي خوبي براي ما بوده که از جمله حمايت‌هاي آن مي‌توان به در اختيار گذاشتن کارگاه و دستگاه‌هاي توليدي اشاره کرد.

عبداللهي درباره فوايد روغن‌هاي ماساژ خاطرنشان کرد: اين روغن‌ها داراي خواص درماني هستند، به عنوان مثال روغن اسطوخودوس براي کساني که دردهاي عضلاني و افسردگي دارند، مفيد است و در حال حاضر پزشکان طب سنتي و فيزيوتراپ‌ها نيز در کنار درمان، از آن استفاده مي‌کنند.


ویدیو مرتبط :
شمع آرایی - ساخت لوگوی واندر ومن و سوپرمن روی شمع