فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



غیبت رضاداد در جلسات شورای برگزاری جشنواره فیلم فجر/خبری از مشاور ارشد نیست


به گزارش  خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس،جلسات شورای برگزاری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر پس از بازگشت محمد حیدری از سفر به آمریکا به صورت مرتب برگزار می شود. این جلسات با حضور محمد حیدری (دبیر جشنواره)، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد فارابی و مدیران مجموعه های مرتبط به جشنواره فیلم فجر برگزار می‌شود.

براساس شنیده‌های خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس برخلاف سال های گذشته که حتی دبیر اسبق جشنواره فیلم فجر (محمد مهدی عسگرپور) در برخی جلسات سیاستگذاری حضور داشت، در جلسات اخیر از علیرضا رضاداد که مشاور ارشد رئیس سازمان سینمایی است و یکی از مدیران با سابقه در برگزاری جشنواره فیلم فجر است،دعوت به عمل نیامده و او در این جلسات حضور ندارد.

بنابراین گزارش جلسات در موسسه رسانه‌های تصویری برگزار می شود در شرایطی که محمد حیدری مدیرعامل موزه سینمای ایران است اما با برگزاری جلسات در این موسسه نشان از آن دارد که ایوبی به سیاست های دوره گذشته بازگشته و موسسه رسانه های تصویری را همانگونه که در حکمش برای مدیرعاملی ابطحی اشاره داشت؛ محل برگزاری جشنواره‌ها و دفتر جشنواره در نظر گرفته است. 

غیبت علیرضا رضاداد در جلسات شورای سیاست‌گذاری جشنواره فجر در شرایطی است که این مدیر با سابقه فرهنگی با اصرار ایوبی مسولیت دبیری جشنواره را در دو دوره گذشته پذیرفت اما در شب اختتامیه بخش بین‌الملل که اردیبهشت ماه امسال برگزار شد، رئیس سازمان سینمایی در کمال تعجب در جمع خبرنگاران از نارضایتی نسبت به نحوه برگزاری بخش بین‌الملل سخن گفت و بلافاصله طی حکمی محمد حیدری به عنوان دبیر جشنواره سی‌وچهارم معرفی شد که چند ماه بعد سیدرضا میرکریمی(مدیرعامل خانه سینما) در حکمی دیگر به عنوان دبیر بخش بین‌الملل معرفی شد تا جشنواره فجر در دوره سی‌وچهارم برای اولین بار صاحب دو دبیر جداگانه باشد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نشست خبری شورای برگزاری پانزدهمین کنگره پروستودنتیست ها