فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نمایش مقابله با سیاست‌های پولی استعماری در شبکه افق


به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو لاواگنا یکی از وزرای اقتصاد آرژانتین می‌گوید: پول بازپرداخت بدهی‌های کشورم، از احیای اقتصادی حاصل شد؛ یکی از مهم‌ترین درس‌هایی که گرفتیم این بود که در هنگامه رکود، نمی‌توانیم به تعادل مالی برسیم بلکه باید اقتصادی در حال رشد داشته باشیم و این اقتصاد نقش اصلی را در کمک به تعادل اجتماع بازی می‌کند و این چیزی است که صندوق بین المللی پول نمی‌فهمد.

حقیقت آن است که صندوق بین المللی پول به دنبال اجرای طرح‌های رضایت اقتصادی است و این در حالی است که کشورهای سرمایه دار همچنان به رشد خود ادامه می‌دهند.

رشد اقتصادی در هر کشور و جامعه زمانی محقق می‌شود که اقتصادی پویا در آنجا جریان داشته باشد و این‌‌ همان نکته‌ای است که آرژانتینی‌ها با اتکا به قدرت آن، توانستند علیه سرمایه داری غربی قیام کنند و اقتصاد خود را نجات دهند.

مجموعه «تجربه آرژانتینی» روایتی است از این همبستگی و ابتکار ملی آرژانتینی‌ها برای نجات از دام سرمایه داری آمریکایی و گویای این حقیقت است که هر ملتی بخواهد از وضع موجود به سمت تعالی و پیشرفت اقتصادی حرکت کند، باید فعالیت و پویایی خود را بیشتر کند.

یورگس آوجروپولوس نویسنده، تهیه کننده و کارگردان این مجموعه است که با مدیریت امیر منوچهری دوبله شده است.

چهارمین قسمت مستند تجربه آرژانتین یکشنبه 8 آذرماه ساعت 18:30 دقیقه از شبکه افق پخش می‌شود و بازپخش آن هم برای ساعت 23. 30 در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سیاست استعماری دلار (قسمت اول)