سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گزارش مرکز دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه از 100 روز انتفاضه قدس


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مرکز دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه امروز (شنبه) گزارش 100 روز انتفاضه قدس را منتشر کرد و از رژیم صهیونیستی درخواست کرد به خشونت دیوانه‌وار نظامیانش علیه فلسطینی‌ها پایان دهد.

بر اساس این گزارش، از ابتدای اکتبر 2015 (آغاز انتفاضه) تا هشتم ژانویه 2016 (دیروز) 150 فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که در بین آنها 27 کودک و هفت زن وجود دارند و رژیم صهیونیستی تا کنون پیکر 27 شهید از جمله یک زن را نزد خود نگه داشته است.

تعداد مجروحان این انتفاضه به 15759 می‌رسد که 15667 نفر آنها جراحت کم تا متوسط برداشته‌اند و 92 تن دچار جراحت شدید شده‌اند؛ در بین مجروحان 58 روزنامه‌نگار و 193 امدادگر نیز وجود دارند.

بنا به گزارش مذکور، تا کنون 27 اسرائیلی نیز در انتفاضه کشته و 385 نفر زخمی شده‌اند که 352 نفر آنها جراحت کم و 33 تن جراحت شدید برداشته‌اند.

مرکز دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه اعلام کرد نزدیک به دو سوم  شهدای فلسطینی یعنی حدود 92 نفر به خاطر خشونت جنون‌آمیز نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت شدند.

این در حالی است که امروز دو فلسطینی دیگر به دست نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به شهادت رسیدند و تعداد شهدای انتفاضه به 152 تن رسید.

انتهای پیام/ص

 

http://fna.ir/YROXJ


ویدیو مرتبط :
انتقاد گزارش حقوق بشر ایالات متحده از نقض حقوق بشر چین