سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



راه اندازی اولین کلینیک کسب و کار شمال اصفهان در کاشان


به گزارش ایرنا، سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در این آیین اظهار داشت: روش های سنتی راه اندازی کسب و کار هزینه بر و ناموفق است و برای موفقیت نیازمند روش نوین استوار شده است.
حمیدرضا مومنیان تصریح کرد: وقتی اجزای کسب و کار را بررسی می کنیم داشتن ایده، استفاده از ابزار و لوازم مورد نیاز و عملیات اجرایی و سرمایه ثابت و در گردش بخشی از این فرآیند است، ولی داشتن همه اینها تضمین کننده راه اندازی کسب و کار موفق نیست.
وی افزود: آنچه اکنون در روش های سنتی شاهد آن می باشیم، مواجه شدن کارآفرین با مشکلات عدیده ای است که مسیر تولید و فروش را سخت و پرچالش نموده است.
مومنیان تاکید کرد: در نگاه سنتی کسی که کسب و کاری را راه اندازی می کند، تلاش دارد از صفر تا صد کار را پیگیری کند و مسئولیت همه امور را به عهده گیرد، ولی طی کردن علمی و درست مسیر کسب و کار اینگونه نیست و باعث افزایش هزینه های آزمون و خطاست.
وی راه اندازی خانه کسب و کار شهرستان را در راستای نگاه تخصصی به کارآفرینی عنوان کرد و گفت: این خانه مجموعه ای تخصصی است که کلیه جوانب موضوع را در نظر گرفته و فرآیند تبدیل ایده به محصول را بررسی می کند و با نگاه کارشناسی، آزمون و خطای سرمایه گذار و تولید کننده را کاهش می دهد.
وی خاطرنشان کرد: خانه کسب و کار به صاحبان ایده و سرمایه کمک می کند تا کوتاه ترین و ایمن ترین مسیر را طی کرده و با اطمینان خاطر کالای خود را تولید کند و در بازار مصرف به فروش برساند.
سرپرست فرمانداری کاشان تاکید کرد: دغدغه نظام آن است که وابستگی اقتصاد کشور را به منابع نفتی کاهش دهد و برای تحقق این امر نیازمند استفاده از روش نوین کسب و کار و استفاده از تکنولوژی های دانش بنیان در اقتصاد می باشیم.
نخستین کلینیک کسب و کار کاشان با هدف آموزش، راه اندازی و توسعه و بهبود فضای کسب و کار و کارآفرینی در کاشان و آران و بیدگل راه اندازی شد.
در این آیین از دکتر محمدرضا سپهری رییس موسسه کار و تامین اجتماعی به عنوان نظریه پرداز کار شایسته در کشور و برخی فعالان اقتصادی و سه کارآفرین برتر کاشان تجلیل شد.
3009/6021

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حمایت کلینیک مددکاری اجتماعی از مددجویان با راه اندازی کسب و کار