ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سرپرست باشگاه پرسپولیس: نباید با طارمی اینطور برخورد شود


سرپرست باشگاه پرسپولیس: نباید با طارمی اینطور برخورد شودجام نیوز/ سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: «شب گذشته طبق معمول هر هفته با برانکو جلسه داشتم چرا که از وقتی از امارات آمده بود، او را درست و حسابی ندیده بودم.»
علی اکبر طاهری در خصوص جلسه شب گذشته‌اش با برانکو ایوانکوویچ گفت: «ما طبق معمول هر هفته با هم جلسه برگزار می‌کنیم. از زمانی هم که برانکو از امارات برگشت فقط دقایقی او را در ورزشگاه شهید کاظمی دیدم و شب گذشته فرصت مناسبی بود تا همدیگر را ببینیم و در باره مسائل مختلفی صحبت کنیم. ما درباره برنامه‌های قبل از عید، بعد از عید، شرایط بازیکنان و موارد دیگر صحبت کردیم و با هم به هماهنگی رسیدیم. برنامه‌های ما را هم با یکدیگر هماهنگ کردیم.»
وی درباره برگزاری اردوی عمان که قرار است سرخپوشان راهی این کشور شوند، گفت: «اردوی عمان قطعی شد اما زمان آن سه بار تغییر کرد. به هر حال این هم طبیعی است چرا که آنها یک زمان می‌گویند و ما یک زمان دیگر و از طرف دیگر بحث هماهنگی بازی و هتل و همچنین کمپ تمرینی از مواردی بود که باید به قطعیت می‌رسیدیم. قبل از این قرار بود در اواخر اسفند راهی عمان شویم اما به احتمال فراوان در تعطیلات عید نوروزی به این کشور می‌رویم.»
طاهری درباره تنش‌هایی که در چند روز اخیر میان مهدی طارمی و خبرنگاران حوزه پرسپولیس به وجود آمده، افزود: «به نظرم به این مسئله بد پرداخته شده است. موضوع خاصی نبود که بخواهیم آن را اینقدر بزرگ کنیم. به هر حال بازیکنان مسائل شخصی و خانوادگی دارند. طارمی بچه خوب، بااخلاق و سر به زیری است و از رسانه‌ها می‌خواهم این مسائل را تمام کنند. طارمی از این اخلاق‌ها ندارد و نباید با او اینطور برخورد شود.»
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه برانکو برای تمدید قرارداد با پرسپولیس خواهان تمدید قرارداد برخی بازیکنان پرسپولیس شده، افزود: «این مسئله هم جزو همان مواردی بود که با برانکو درباره‌اش صحبت کردیم و هماهنگی‌ها را درباره آن انجام دادیم.»

جذاب ترین خبرهای ورزشی را در کانال تلگرامی کانال ورزش دنبال کنید

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
نشست خبری سرپرست باشگاه پرسپولیس؛ علی اکبر طاهری