سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افزایش چشمگیر خشونت علیه پناهندگان در آلمان


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "هندلز بلات"، خشونت علیه پناهندگان در آلمان به شدت افزایش پیدا کرده است.

بر اساس یک گزارش مطبوعاتی، شمار جرائم ثبت شده علیه محل اقامت پناهندگان در نیمه دوم سال نسبت به نیمه سوم سال جاری از 136 مورد به 274 مورد افزایش پیدا کرده و به این ترتیب دو برابر شده است.

بر اساس گزارش "ساربروکر سایتونگ"، شمار جرائم سخت تر علیه پناهندگان مانند حملات آتش سوزی، حملات بمب گذاری و آسیب های بدنی حتی به سه برابر هم افزایش یافته است.

"ساربروکر سایتونگ" این خبر را با استناد به یک پاسخ دولت آلمان به یک درخواست نماینده حزب چپ آلمان، "اولا یلپکه"، منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش همچنین شمار شرکت کنندگان در تظاهرات های نئونازی ها علیه پناهندگان نیز شدیدا افزایش پیدا کرده است. بین جولای و سپتامبر حدود 5800نفر در این تجمعات شرکت کردند در حالی که در سه ماهه قبل از آن تعداد آن ها تنها 880 نفر بود.

به گفته "یلپکه"، اعتراضات علیه پناهندگان در حال حاضر به عنوان موضوع شماره یک برای بسیج کردن افراد از طرف نازی ها مورد استفاده قرار می گیرد. همزمان آمادگی بالای خشونت عاملان این گونه اقدامات بسیار وحشتناک است.

در سایه هجوم پناهندگان به اروپا و آلمان این روزها رسانه های آلمانی اخبار زیادی را درباره حملات آتش سوزی علیه محل اقامت پناهندگان منتشر می کنند که بسیاری از سیاستمداران آلمانی را نگران کرده است.

برخی سیاستمداران آلمانی درباره ظهور مجدد تروریسم راست افراطی در چنین شرایطی هشدار داده اند.

انتهای پیام/  


ویدیو مرتبط :
افزایش 70% خشونت علیه زنان مسلمان در انگلیس