سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تجارت تروریست‌های مورد حمایت عربستان با خون مردم سوریه +فیلم دعوای تروریست‌ها


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روز به روز فصل‌های تجارت گروهک موسوم به جیش الاسلام که از حمایت‌های آشکار و گسترده رژیم عربستان برخوردار است، با خون مردم غوطه شرقی دمشق بیشتر فاش می‌شود که آخرین مورد آن، فیلم ویدئویی مربوط به زهران علوش سرکرده این گروهک پیش از هلاکتش است که در حال کشمکش و درگیری لفظی با ابوالنصر سرکرده گروهک موسوم به فیلق الرحمن و ابوخالد الزحطه از سرکردگان گروهک موسوم به لواء‌فجرالامه است که هر دوی آنها، زهران علوش را به تک‌خوری و قبضه کردن تمام پول‌های ارسالی از سوی اربابان سعودی و قطری خود متهم کرده‌اند.

بر اساس آنچه در فیلم مشخص است، علوش پیش از هلاکت خود، 12 میلیون دلار از پول‌های ارسالی از سوی اربابان تکفیری‌های تروریست را به جیب می‌زند، در این فیلم بحث و جدل درباره سرنوشت این پول‌ها به تصویر کشیده می‌شود. الزحطه می‌گوید علوش این پول‌ها را به اسم غوطه شرقی گرفته، در حالی که علوش اصرار می‌کند که این پول‌ها مختص جیش الاسلام  است.

احتمال می‌رود که این فیلم ویدئویی از سوی گروهک فیلق الرحمن افشا شده باشد که غوطه شرقی شاهد درگیری‌های شدید میان این گروهک و گروهک جیش الاسلام بوده که به هلاکت ده‌ها نفر از طرفین منجر شده است.

علت درگیری‌ها این بوده است که فیلق الرحمن، جیش الاسلام را به ترور بسیاری از شخصیت‌های مطرح خود در غوطه متهم کرده که آخرین آن تلاش برای ترور خالد ابوطفور موسوم به قاضی شرعی غوطه شرقی این گروهک و نیز متهم کردن جیش الاسلام به انحصارطلبی در غوطه شرقی و حذف هر کس که در مقابلش بایستد، بوده است.

علوش چهار ماه پیش در حمله هوایی جنگنده‌های ارتش سوریه به مخفیگاه سرکردگان تروریست‌ها در حومه دمشق به هلاکت رسید که این حمله، خشم اربابان سعودی‌اش را به دنبال داشت.

تشدید حملات خمپاره‌ای و موشکی تکفیری‌ها به حلب

منابع سوری از حملات خمپاره‌ای و موشکی شدید گروه‌های تروریستی تکفیری مورد حمایت عربستان، قطر، ترکیه و غرب به محله‌های مسکونی شهر حلب خبر دادند.

گروه‌های تروریستی تکفیری شب گذشته محله‌های مسکونی غرب شهر حلب را به شدت گلوله‌باران کردند.

بر اساس این گزارش،مناطق العزیزیه، السلیمانیه و السریان در مرکز شهر حلب آماج گلوله‌های تکفیری‌ها قرار  داشته است به طوری که تا این لحظه دست‌کم 6 نفر به شهادت رسیده‌اند و آمبولانس‌ها هم برای انتقال قربانیان به این مناطق شتافته‌اند، در حالی که شلیک گلوله‌ها همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر اتاق صنایع حلب تاکید کرده است برای عرضه رایگان داروها به تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهر حلب تا زمان پایان این حملات تروریستی وحشیانه آمادگی دارد.

طی بیش از یک هفته از حملات بی‌وقفه گروه‌های تروریستی تکفیری به مناطق مسکونی شهر حلب، صدها غیرنظامی بی‌دفاع کشته و یا زخمی‌ شده‌اند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
محکوم کردن حمایت عربستان از تروریست ها+فیلم