سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



همایش مدیران تربیت بدنی نیروی هوایی ارتش برگزار شد


به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، همایش مدیران تربیت بدنی نهاجا با حضور امیر حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی، سردار باران چشمه رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح و برخی دیگر از فرماندهان و مسئولین این نیرو صبح امروز در هتل نهاجا برگزار شد.

در این همایش امیر شاه صفی با اشاره به اهمیت ورزش و جایگاه آن در نیروهای مسلح گفت: ورزش و تربیت بدنی در همه تخصص‌های نیروی هوایی ریشه دوانده است و دامنه گسترده‌ای در تمام بخش‌های این نیرو دارد.

وی با تاکید بر اهمیت اخلاق در ورزش افزود: محبوبیت تختی و دیگر ورزشکاران ماندگار در تاریخ به دلیل تعداد مدال‌هایشان نبود بلکه مردمی بودن و اخلاق نیکو باعث ماندگاری آنها شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: ورزشکار باید الگوی مناسبی برای دیگران و عاملی برای جذب جامعه به سمت ورزش باشد.

امیر شاه صفی ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت تربیت بدنی نهاجا بیان داشت: ما علاوه بر ورزش قهرمانی باید توجه بیشتری به تقویت قوای جسمانی کارکنان و اشاعه ورزش همگانی داشته باشیم چراکه سلامت جسمانی کارکنان از اهداف اصلی ما در تربیت بدنی است.

وی با اشاره به اهمیت ورزش در بین خانواده های کارکنان نیروی هوایی گفت: گسترش ورزش همگانی در بین خانواده ها اهمیت ویژه ای دارد چراکه خانواده سالم و ورزشکار موجب جامعه ای سالم و پویا خواهد شد.

همچنین در این همایش سردار باران چشمه رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح طی سخنانی گفت: رشادت و پایمردی خلبانان نیروی هوایی که تاریخ ایران سرشار از این رشادت ها است را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: نیروی هوایی ارتش نقش پررنگی در هشت سال دفاع مقدس ایفا کرد و در این مسیر شهدای بزرگی را تقدیم نظام اسلامی ایران کرد.

رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح اظهار داشت: نیروی هوایی در حوزه‌های مختلف تربیت بدنی به ویژه در امر ورزش قهرمانی گام‌های اساسی برداشته و موفقیت‌های چشمگیری داشته است.

وی گفت: در سال آینده راهبرد اصلی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص ورزش، گسترش ورزش همگانی در بین کارکنان نیروهای مسلح و خانواده آنها خواهد بود که هدف اصلی از تشکیل سازمان تربیت بدنی نیز حفظ توانمندی و ارتقاء سلامت جسمانی کارکنان بوده است.

گفتنی است در ابتدای این مراسم امیرهوشنگ منفرد زاده مدیر تربیت بدنی نهاجا طی گزارشی گفت: نیروی هوایی از سالیان دور با ورزش عجین بوده و باشگاه فوتبال عقاب این نیرو از سال 1345 آغاز به کار کرده است ولی به دلیل شرایط خاص خلبانان و هواپیماهای آن زمان که به قدرت بدنی بالا نیاز داشت، قطعا تربیت بدنی از سالهای آغازین تاسیس نیروی هوایی  در این نیرو پایه ریزی شده است.

وی ضمن تقدیر از حضور پیشکسوتان در این همایش افزود: امیدواریم با استفاده از تجربیات این بزرگواران بتوانیم  کماکان به تربیت ورزشکاران این نیرو بپردازیم.

امیر منفرد زاده در ادامه به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت های مدیریت تربیت بدنی در سال جاری پرداخت و اظهار داشت: امسال 1250 مسابقه ورزشی در رشته ها و سطوح مختلف و در یگان های مختلف برگزار کرده ایم، همچنین علاوه بر اعزام تیم های مختلف به شهرستان ها جهت انجام مسابقه حضور پر رنگ تری در مسابقات کارکنان و خانواده ها داشته ایم.

وی گفت: اعزام نفرات به کلاس های داوری، مربیگری، توجیهی و علمی تخصصی، برگزاری کلاس های ورزشی برای خانواده ها و فرزندان، اعزام ورزشکاران به خارج از کشور از دیگر اقدامات این نیرو بوده است.

مدیر تربیت بدنی نهاجا افزود: علاوه بر کسب 16 مقام اول، 8 مقام دوم و 7 مقام سومی در مسابقات قهرمانی ارتش و نیروهای مسلح از 13 هزار و 175 نفر از کارکنان نیروی هوایی ارتش آزمون آمادگی جسمانی اخذ شده است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از پیشکسوتان، مدیران برتر، روسای هیات های ورزشی و قهرمانان رشته های مختلف با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نمایش پرتوآکاران قائمشهردر همایش هفته تربیت بدنی