برترین لوازم جانبی برای جی 4 ال‌جی


گوشی جی ۴ ال‌جی که پرچمدار سال ۲۰۱۵ این شرکت به شمار می‌رود، با داشتن قاب پشتی از جنس چرم، حاشیه‌های کم اطراف صفحه نمایش و خمیدگی ملایمی که در آن صفحه نمایش وجود دارد، به یکی از زیباترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار تبدیل شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا به معرفی بهترین لوازم جانبی برای این تلفن بپردازیم.

جی ۴ ال‌جی با داشتن دوربینی قدرتمند و صفحه نمایش باکیفیت در کنار طراحی زیبا، یکی از بهترین گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار به شمار می‌رود. اما ال‌جی و دیگر سازندگان، برای این گوشی لوازم جانبی بسیاری معرفی کرده‌اند که می‌توانند علاوه بر افزایش زیبایی، به کاربردی‌تر شدن آن نیز کمک کند. در ادامه به معرفی برخی از بهترین لوازم جانبی برای تلفن جی ۴ ال‌جی خواهیم پرداخت.

قاب پشتی در رنگ‌های متنوع

6 backcover 91275

جی ۴ ال‌جی اولین گوشی هوشمند با عرضه‌ی جهانی است که دارای قاب پشتی از جنس چرم است. اما این قاب پشتی قابل تعویض نیز هست. علاوه بر اینکه با جدا شدن قاب پشتی به درگاه افزایش حافظه و تعویض باتری دسترسی پیدا می‌کنید، می‌توانید به طور کامل قاب را عوض کرده و رنگ دیگری را برای آن انتخاب کنید. ال‌جی برای علاقمندان به تعویض رنگ قاب پشتی، ده گزینه‌ی مختلف را در نظر گرفته است تا هر فردی با هر سلیقه‌ای بتواند رنگ دلخواه خود را انتخاب کند.

ساعت هوشمند جی واچ اربین

lg g watch urban 628x449 b35ff

جدیدترین ساعت هوشمند ال‌جی با نام اربین یک ساعت زیبا و کاربردی است. صفحه نمایش گرد آن ۱.۳ اینچ از نوع P-OLED بوده و با داشتن رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل تصاویر و متون را با وضوح بالا به نمایش می‌گذارد.

اما زیبایی اربین به اینجا ختم نشده و فریم دور صفحه نمایش که جنس استیل ضدزنگ داشته و در دو رنگ نقره‌ای و طلایی عرضه شده وقتی در کنار بندهای قابل تعویض ۲۲ میلی‌متری قرار می‌گیرد، باعث می‌شود تا انتخاب‌های متنوعی را برای استفاده از ساعت بر طبق سلیقه‌ی خود پیش رو داشته باشید.

وقتی این ساعت ۶۶.۵ گرمی را بر روی مچ دست خود بسته و با گوشی جی ۴ خود یکپارچه کنید، کاربردهای متنوع این ساعت هوشمند را خواهید دید و وارد دنیای جدیدی خواهید شد. دنیایی که در آن بسیاری از عملکردها را به راحتی می‌توانید با ساعت خود کنترل کنید.

پاوربانک ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ال‌جی

5200 pb 24519

جی ۴ ال‌جی دارای باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قابل تعویض است. باتری که به راحتی یک روز کاری را شارژدهی خواهد کرد. اما اگر قصد سفر داشته باشید یا حتی چند روز آینده در شرایطی قرار خواهید گرفت که دسترسی به برق ندارید، پاوربانک ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی BP4 ال‌جی باعث می‌شود تا نگرانی از بابت شارژ مجدد گوشی خود نداشته باشید.

این پاروبانک تنها ۱۱۴ گرم وزن داشته و با ابعاد ۹۷ در ۵۲ در ۲۳ میلی‌متری خود کمترین جای ممکن را در کیف شما خواهد گرفت. به علاوه این پاوربانک چراغ نشانگر LED برای نشان دادن میزان شارژ باقیمانده داشته و بر روی خود پاوربانک جایی برای قرار دادن کابل میکرو یو‌اس‌بی آن تعبیه شده است تا علاوه بر حفظ زیبایی، کابل میکرو یو‌اس‌بی نیز همواره در دسترس شما باشد.

هدست بی‌سیم استریو TONE INFINIM ال‌جی

5 headset 8254b

این هدست زیبا با طراحی منحصر بفرد خود در اطراف گردن شما جا گرفته و به راحتی قابل استفاده است. نکته‌ی جالب در مورد این هدست‌ها، امکان افزایش یا کاهش طول سیم هدفون‌های آن است که باعث می‌شد علاوه بر راحتی در حمل، در استفاده از آن نیز تجربه‌ی بسیار خوبی داشته باشید.

این هدست که تحت لیسانس هارمن کاردون تولید شده‌، نوید یک تجربه‌ی بی‌نظیر را به شما می‌دهد. صدایی شفاف با کمترین نویز که استفاده از این هدست را لذت‌بخش‌تر نیز می‌کند. همچنین ال‌جی دکمه‌های کنترل موسیقی در حال پخش و تنظیم حجم صدا را نیز بر روی هدست قرار داده تا به راحتی کنترل کاملی بر روی موسیقی‌های خود داشته باشید.

کیف Quick Circle با قابلیت شارژ بی‌سیم

1 quick circle e04b5

کیف Quick Circle ساخت ال‌جی علاوه بر این که کیفیت ساخت بالایی داشته و زیبایی خاصی نیز دارد، بسیار کاربردی نیز هست. این کیف کل قاب پشتی و پنل جلوی صفحه نمایش شما را پوشش می‌دهد که البته بخش کوچک دایره‌ای مانندی در جلوی آن تعبیه شده تا بسیاری از کارها را بدون نیاز به باز کردن کیف Quick Circle انجام دهید.

علاوه بر این که بر روی این بخش می‌توانید ساعت را به صورت دایره مانند و با پوسته‌های مختلف تماشا کنید، از این بخش خواهید توانست به بخش تماس‌های اخیر، بخش پیامک و نیز منوی تنظیمات دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این کاربردها، با باز کردن این کیف، گوشی شما روشن شده و حتی با استفاده از آن می‌توانید جی ۴ خود را مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم نیز بکنید.

شارژر وایرلس ال‌جی

2 wirless pad ee97e

ممکن است شما نیز جزو افرادی باشید که در شلوغی سیم‌های مختلف اتصالی، اذیت شده و قصد رهایی از آن‌ها را داشته باشید. پد شارژ ‌بی‌سیم ال‌جی به شما کمک می‌کند که پس اضافه کردن امکان شارژ بی‌سیم به گوشی جی ۴ خود آن را بدون نیاز به اتصال هر گونه سیمی تنها بر روی پد مربوطه قرار داده و شارژ کنید.

طراحی زیبای این شارژر باعث می‌شود تا به راحتی آن را در کیف خود قرار داده و حمل کنید. همچنین نشانگر LED موجود بر روی آن به شما کمک می‌کند که با توجه به رنگ نشانگر متوجه شارژ شدن گوشی خود باشید.

کیف چرمی نیلکین برای جی ۴

3 nilkin cover 41dec

ممکن است بسیاری از کاربران گوشی جی ۴ برای آن که زیبایی گوشیشان حفظ شود از قاب‌های یا کیف‌های محافظ استفاده نکنند چرا که باعث پوشیده شدن زیبایی قاب پشتی چرمی گوشی می‌شود اما نیلکین فکری برای این افراد کرده و کیفی همانند کیف Quick Circle ال‌جی ساخته است. اما جنس این کیف از چرم مصنوعی است تا هنگام استفاده از آن به زیبایی دستگاه شما لطمه‌ای وارد نشود.

به علاوه این کیف عملکردی مشابه Quick Circle داشته و همانند آن می‌توانید از محل دایره‌ای شکل تعبیه شده در پنل جلوی گوشی برای انجام برخی عملکردها بهره ببرید.

کاور اسپیجن با نام Rugged Armor

4 lgg4ruggedarmorspige3 886e4

اسپیجن یکی از شرکت‌های معتبر تولیدکننده لوازم جانبی است که محصولات آن به کیفیت بالا شهره هستند. این شرکت کاورهای مختلفی برای جی ۴ ال‌جی نیز معرفی کرده است که شاید در بین آن‌ها Rugged Armor یک کاور مناسب باشد.

کاوری برای افرادی که نگران افتادن گوشی از دستانشان و در نتیجه آسب دیدن آن هستند. این کاور در عین حال بسیار زیبا است و جلوه‌ی خاصی به جی ۴ شما خواهد بخشید. همچنین این کاور در قسمت پشت خود دارای یک استند است تا در صورت نیاز جی ۴ خود را به صورت عرضی و ایستاده قرار دهید و به تماشای ویدیو در آن بپردازید.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده ال‌جی نیز برای خریداران گوشی جی ۴، در جعبه‌ی گوشی یک عدد حافظه میکرو اس‌دی ۳۲ گیگابایتی و یک عدد باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اضافی در نظر گرفته است تا این افراد در کار با این گوشی هیچ گونه کاستی احساس نکنند.


ویدیو مرتبط :
لوازم جانبی ال جی - شارژر بدون سیم