فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نمایشگاه آثار هنری سال های 58 تا 60 اعضای کانون پرورش فکری آستارا برپا شد


مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آستارا روز جمعه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: همه ساله به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر نمایشگاه فرهنگی و هنری در محل کانون برگزار می شود.
صابر فرضی زاد با اشاره به اینکه بیشترین آثار عرضه شده نتیجه تلاش و هنرنمایی های اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان است ، افزود: در کنار اختصاص غرفه هایی برای نقاشی ، عروسک سازی ، سفالگری و کاردستی ، حدود 500جلد کتاب مخصوص گروه سنی کودک و نوجوان نیز در نمایشگاه دهه فجر امسال در معرض بازدید کنندگان قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: مجموعه ای از آثار تولیدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامل بازی های فکری و آموزشی از دیگر آثار عرضه شده در نمایشگاه است.
فرضی زاد یک غرفه از این نمایشگاه را مختص واحد سیار روستایی کانون ذکر کرد و ادامه داد: در این غرفه ، کارت پستال هایی با موضوع طبیعت از سوی دانش آموزان روستاهای محروم شهرستان آستارا از جمله مشند، ونه بین و چملر طراحی و به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: عکس هایی از راهپیمایی ها و حضور مردم در صحنه های مختلف با شعارنویسی هایی نظیر استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی و دیو چو بیرون رود ، فرشته در آید زینت بخش نمایشگاه کودک و نوجوان در آستارا است.
فرضی زاد اضافه کرد: تفاوتی که این نمایشگاه با نمایشگاه های برپا شده در سال های قبل دارد، این است که در کنار عرضه آثار اعضای فعلی ، نمونه هایی از آثار هنری اعضای سال های 58 تا 60 کانون نیز در مرکز شماره یک بر پا شده است.
وی ادامه داد: تصاویری از راهپیمایی های مردم آستارا علیه رژیم طاغوت و نیز تصاویری از دلاورمردی های رزمندگان جنگ تحمیلی در قالب آثار نقاشی کودکان دیروز آستارا خودنمایی می کند.
وی دعوت از دانش آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی مدارس شهرستان در طول دهه مبارک فجر به محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از دیگر برنامه های دهه فجر این نهاد فرهنگی عنوان و بیان کرد: خاطره گویی از انقلاب ، معرفی روز شمار انقلاب و تئاتر از مهمترین بخش های اجرایی برای دانش آموزان در ایام دهه مبارک فجر است.
شهرستان 86 هزار نفری آستارا در غرب استان گیلان واقع شده و حدود سه هزار و 500 نفر در مراکز شماره یک و دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان عضو هستند.ک/3
7105/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شعرخوانی دوتا از اعضای کانون پرورش فکری