ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کاظمی:‌معجزه ما را در لیگ برتر نگه داشت/ در حد یک تیم لیگ یک هم باشگاه‌داری نکردیم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان بعد از پیروزی مقابل ملوان در نشست خبری اظهار داشت:‌ما نه تاکتیک داشتیم و نه کار فنی در این پیروزی دخیل بود. بلکه لطف معصومین، امام رضا (ع) و معجزه بود که تیم ما را نگه داشت.امیدوارم در آینده قدر این موهبت را بدانیم.

وی افزود: ما در طول فصل در حد یک تیم لیگ یک هم تیم‌داری و باشگاه‌داری نکردیم. با این وجود با کمبود سخت‌افزارها و سایر مسائل وقتی در لیگ برتر مانده‌ایم لطف امام رضا (ع)‌بوده است. حتی تمرینات ما در چمن مصنوعی بود که بعد از 10 دقیقه تمرین پای بازیکن درد می‌گرفت. در این یک هفته حمایت ویژه‌ای شدیم. قبلا فکر می‌کردیم سیاه‌جامگان تیم عباسی است اما این هفته فهمیدیم سیاه‌جامگان تیم خراسان است که در لیگ شرکت کرده است.

کاظمی با اشاره به چارت ضعیف باشگاه عنوان کرد: باشگاه ما چارت سازمانی ضعیفی داشت مشکلات مالی هم گسترده بود. اما خدا را شاکرم این لطف شامل حال ما شد و در لیگ ماندیم.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان درباره داوری عنوان کرد: در این‌باره صحبت نمی‌کنم اما درباره صحنه گلی که داور مردود اعلام کرد با بازیکنم صحبت کردم و او گفت برخوردی با دروازه‌بان ملوان نداشته اما باید باز هم صحنه را ببینم.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
چهارسوی لیگ: بررسی اوضاع مالی تیم های لیگ برتر