چه کسی وارث علیرضا حقیقی خواهد شد


به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی، دروازه بان باتجربه ایران که شماره یک ایران را به خود اختصاص داده در دیدار برابر گوام حضور نخواهد داشت تا کارلوس کی روش برای بازی با گوام دغدغه اصلی اش انتخاب دروازه بان باشد.

علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری و سوشا مکانی، سه دروازه بانی هستند که در اردوی تیم ملی حضور دارند و کارلوس کی روش باید برای حضور در این بازی روی یکی از آنها حساب کند.

علیرضا بیرانوند: با تجربه اما ...دروازه بان موفق فصل گذشته نفت تهران در این فصل با یک اشتباه اخلاقی و عدم پذیرش نیمکت نشینی باعث شد تا نظر علیرضا منصوریان نسبت به او کاملا تغییر کند. او اکنون سکونشین و البته ذخیره شیخ ویسی شده و در تیم ملی جزو مدعوین و مورد اعتماد کی روش است. با توجه به حضور به همراه نفت در لیگ قهرمانان آسیا از تجربه بالاتری نسبت به دو گلر دیگر برخوردار است.

محمدرضا اخباری: پدیده و البته بی تجربهاگر قرار به توانایی فنی باشد مسلما یکی از بهترین دروازه بانان حاضر در فوتبال ایران است که با رشد و ارتقای فوتبالش توانست در طول دو فصل اخیر به شماره یک تراکتورسازی نیز دست یابد. او که تجربه حضور به همراه تیم ملی امید در مسابقات غرب آسیا روز به روز تجربه بیشتری به دست می آورد منتظر یک فرصت است تا توانایی های خود را به کادر تیم ملی نیز اثبات کند. هر چند او در برابر گوام کمترین شانس را خواهد داشت. شانس کمی البته مثل حضور علیرضا حقیقی در جام جهانی!

سوشا مکانی: ...سوشا مکانی که در این فصل هنوز موفق نشده به نقطه اتکای پرسپولیس تبدیل شود در تیم ملی به دنبال این است که حداقل در قامت نفر دوم ظاهر شود و این بازی می تواند روز اثبات برای او باشد.سوشا مکانی که باتجربه ترین گلر این اردوست ، در این فصل 5 بازی از 12 بازی تیمش را به دلیل محرومیت از دست داده و باید دید در ادامه می تواند مهره ای قابل اعتماد برای برانکو و کی روش تبدیل شود یا خیر.


ویدیو مرتبط :
علیرضا حقیقی