سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آخرین نتایج انتخابات در استان ایلام


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

توجه: این خبر به مرور تکمیل می‌شود. برخی آمار و ارقام درج شده در این خبر، تایید شده و نهایی نیست. به مرور زمان با اعلام رسمی اخبار توسط مراجع رسمی، نتایج نهایی به این خبر افزوده خواهد شد و به اطلاع شما خواهد رسید.

به گزارش انتخاب، هموطنانمان در «استان ایلام»، هفتم اسفندماه 1394 در حالی برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پای صندوق‌های رای حاضر شدند که در این استان، در 2 حوزه انتخابیه، می‌بایست 3 نماینده جهت حضور در مجلس شورای اسلامی و 1 نماینده جهت حضور در مجلس خبرگان رهبری برگزیده شوند.

پس از طی شدن مراحل ثبت نام و برررسی صلاحیت نامزدهای تصدی پست نمایندگی مردم این استان در مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، 47 نفر کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی و 2 نفر کاندیدای نمایندگی مجلس خبرگان از این استان تایید صلاحیت شدند.

*آمار نهایی حوزه شمال استان ایلام اعلام شد

با اعلام نتایج شمارش آرا تا کنون افراد ذیل بیشترین آرا را کسب کردند:

سارا فلاحی ۳۸۱۴۰ رای

سلام امینی ۳۷۷۱۴ رای

جلال میرزایی ۳۶۲۱۴ رای

لطیف صادقی ۳۱۰۶۳ رای

بدین ترتیب انتخابات در حوزه شمالی استان دو مرحله ای شد.

*نتایج شمارش آرا در حوزه جنوبی ایلام نشان می دهد که انتخابات میان آقایان شادمهر كاظم زاده (با  ٢٤٨٥٣رای) و علی محمد احمدی (٢٢٦٩٥رای) به دور دوم کشیده شد.


ویدیو مرتبط :
آخرین نتایج انتخابات مجلس نهم